• Tezz81

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

<nu har Linnéa varit och fått en OK stämpel i rumpan.

81 cm lång, 9 900g och 48 runt huvudet... Hade vuxit bra på längden...

Nu ska jag röja undan innan Jonatan kommer hem. Linnéa ligger och sover. Snorig igen..

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    Knastroll82 skrev 2010-04-01 12:33:13 följande:
    Liam har också fått OK stämpeln i rumpan. 84 cm och 12,5 kilo, hattmåttet minns jag inte i skrivande stund...Dock fick han ingen spruta, för han har ju de här prickarna jag skrivit om tidigare. De har spridit sig över hela kroppen, och klias.Doktorn trodde på virusprickar.
    Linnéa fick inte heller sprutan idag,, Hängig igen.....
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    lia76 skrev 2010-03-30 10:01:05 följande:
    tack hoppas jag med
    GRATTIS på födelsedagen!
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    korvmedbröd skrev 2010-04-04 12:19:52 följande:
    Vi var hemma hos min mormor igår som bjöd på ett helt fantastiskt och för det mesta hemmagjort påskbord. Jag hoppas verkligen att alla här fick en lika ljuvlig påskmåltid Abbe och jag hade det jättetrevligt, Love tyckte att det var si så där. Han är ju en mammig liten typ som helst vill smaka på främmade/andra ansikten lite innan han kastas över i dennes famn. Annars blir det inte bra. Det blir förtvivlan. Hur kan han ens tro att jag skulle lämna bort honom? Han måste ha blivit lämnad eller bortrövad i ett tidigare liv Jag kan fortfarande inte riktigt förstå vilken trygghet han känner hos mig, denna lilla människa. Att han är så himla fäst vid mig. Klart att Abbe känner en trygghet med mig också, men för honom är det absolut inga problem att ty sig till andra om "fara" eller olycka uppstår. Som igår, då hängde han för det mesta min sin morbror Victor. Det tyckte han var så härligt, roligt och avslappnat. tJonas är inte hemma och jag hade verkligen hoppas på att ta en promenad ner till centrum idag. I det strålande solskenet. Gud så härligt. Har ett litet härligt och ganska roligt paket till Love att hämta ut ifrån Libero. Plus att jag hade tänk köpa mig ett par nya vårskor. Men ALLT var stängt. Fy, supertrist!Jaja. Det är en dag imorgon också. Så det får bli annat utomhusskoj idag helt enkelt.
    trevligt med en lyckad påsk! Kollar igen då? Är sälen resan inställd? för det var väll i dag ni skulle åka?
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Hej tråden! Varit lite off ett tag... Har läst men inte kommenterat som jag velat. Jobbar i dag men i morgon när sambon jobbar sent ska jag sätta mig och lusläsa och kommentera.....

En liten fråga till er Gävle och Borlänge mammor!
    (
    Gärna alla andra mammor framöver också)

Eftersom jag precis börjat sälja me&i kläder så söker jag nu med ljus och lykta efter trevliga värdinnor att ha visning hos. Och eftersom ni i den här tråden är dom trevligaste så måste jag ju fråga om ngn är intresserad? (hoppas, hoppas)

Om ngn är det så hojta till! Om ni har frågor vad man får som värdinna. hur en träff går till osv  så fråga så inboxar jar er.....

Hoppas på en helg i Sthlm framöver och tänkte ta med kollektionen då om ngn är intresserad.....

Snälla hjälp mig komma igång! Gör inget att jag får köra till Gävle!

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    Knastroll82 skrev 2010-04-12 10:44:48 följande:
    Tezz > Jag har gärna kalas hemma hos mig. :)Saza> Stackars lilla Milo. Hoppas det vänder fort, så du får tillbaka din busiga lilla kille. Skickar alla "bli frisk baciller" jag bara kan till honom.Här hemma har vi också sjukstuga. Jag hade magsjuka i går (fy sjutton säger jag bara!), och Liam är väldigt febrig. Han har varit hängig i två veckor nu, men det var först i förrgår som det bröt ut ordentligt. Han har fortfarande prickar (som doktorn trodde är virusprickar) och är väldigt dålig i magen.
    trevligt.... bara att boka in...Jag ska till borlänge den 13 maj och ha en visning kl 15-17 (ca...) Du är inte sugen då fast kl 18:00  Annars tar vi en annan dag!
    Kan nu i april också. ....
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Har era små typ växt värk eller nåt liknande?

Linnéa har flera nätter (dock inte efter varandra) varit jätte ledsen och ligger och tar på benen. Kan inte ligga still utan har som "myror i benen". 1.a ggn jag var med om det i natt... Innan har sambon berättat om det. linnéa fick en alvedon och sen fick hon ligga på mig (som satt) tills hon kom till ro och somnaed...

Ska och ta 18 månaders sprutan i morgon så jag får passa på och fråga då?

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81

Mina föräldrar skulle åka till New York i går... Tji fick dom.... Jobbigt att lägga ut 11 000 på hotell som dom inte får tillbaka.. (bokade via nätet på ngt särr och vis)

Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    sjögurka 79 skrev 2010-04-16 20:24:37 följande:
    Å nej vad trist för dem... Men om de bokade på nätet och betalade med kort har man alltid en försäkring. Annars borde ju ett hyfsat vettigt internetföretag ge någon slags ersättning. Vi råkade ut för ett skitäckligt hotell i Paris för ett par år sen som vi bokat och betalat på nätet, och fick tillbaka pengar i efterhand för alla nätter utom en.
    hoppas det.. synd om dom annars... Och pappa som skulle köpa ett par converse till linnéa
    Var mammas 50 årspresent från pappa.....

Jag har vunnit 500:- att handla kläder för hos me&i. Dom hade en tårt tävling på fb och jag skickade in ett par bidrag. Och se, det lönade sig
    Jonatan04, Linnéa08
  • Tezz81
    sjögurka 79 skrev 2010-04-16 20:33:09 följande:
    Stackare, typiskt också när det är 50-årspresent... Hoppas de kan boka om resan till ett senare tillfälle! Grattis till vinsten också!
    Tack!
    Jonatan04, Linnéa08
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7