• Kakor

Vi på CvL fortsättningen

Embla82 skrev 2010-02-16 21:34:53 följande:
    Jag känner likadant idag Inte blev det bättre av en pytteblödning imorse heller. Cah, trist att kroppen strular. Om mensen inte dyker upp borde du få sätta igång den med provera eller nåt.  Frallan, har ingen aning om vad det kostar men det borde ju vara som ett vanligt läkarbesök som du skriver.
    Trist, hoppas att det inte är någonting! Testade {#lang_emotions_minus}  imorse men jag vet att det är tidigt att testa (RD11) så jag ska inte bry mig om det men jag är trött på att vänta.
  • Kakor
    Hhoppas skrev 2010-02-17 11:19:25 följande:
    Hejsan!Känner mig också riktigt less på det här nu. Testade i går (rd 11)och fick en liten blödning på kvällen. Och till råga på det så ringde en av mina bästa vänner och berättar att hon är gravid. Känns så där just nu.
    Samma som för mig då :( Men det kan ju fortfarande bli ett plus försöker jag intala mig det i alla fall. Har inte fått någon blödning än.
    Det är verkligen jobbigt att höra om alla runt omkring som lyckas få barn. Det måste bli vår tur snart!
  • Kakor
    Embla82 skrev 2010-02-18 20:14:24 följande:
    Ingen ts-tur här inte. Testade minus  
    Trist!! Men du har väl inte testdag förrän på lördag? Hoppas att det blir ett plus tills dess.

Piken: Jag har testdag på måndag så det är ju inte helt kört än. Kommer att testa på måndag och kanske någon gång i helgen.
  • Kakor

Hur går det för alla ruvare? Har inte vågat testa igen... Väntar nog till TD på måndag. Har fått en lite blödning eller egentligen bara lite brunrött men det känns kört. Får väl ställa in mig på en FET nu.

• Kakor

Embla: TRÅKIGT!!!! Hoppas på FET nu då.

Än har det inte kommit "riktig" mens, bara brunt så ett litet hopp finns fortfarande. Men det blir nog att vi följs åt igen Embla.

• Kakor

Det blev minus :( Så det är bara att börja om igen. Gör ett frysförsök den här gången. Troligtvis start imorgon de skulle bara diskutera så att jag inte behöver vila en månad. Det känns tungt nu.

• Kakor

Tack allihop för stödet. Fick besked om att vi kan starta direkt igen. Blir start med Menopur 75ie på torsdag och VUL på onsdag 3/2. Det känns skönt att köra igång igen. Funderar på hur många ägg de tinar upp? Tinar de upp ett i taget eller tinar de upp två eller hur gör de? Alla ägg överlever väl inte upptining? Känner att jag inte har någon koll på FET.

Kram

• Kakor

Embla: Ja, det är Menopur för att få en ägglossning. Har 4 ägg i frysen, alla var jättefina sa de men det sa de ju också om det ägget som vi satte in sist. Funderar på om man kan sätta in två eller de brukar de kanske inte göra. Vat ju riskerna med det men vill ju så gärna att något ska fastna. Hur många har du i frysen? Har du satt in två någon gång?

• Kakor

Djurgårdsrutan: Vad kul att du är ruvare nu!!! Lycka till :)

I torsdags började jag med menopur inför mitt FET. Försöker att inte tänka så mycket på allt men nu har jag ett litet problem. Min man kanske inte kan vara med vid återförandet av ägget på grund av en sjukhusvistelse (4 veckor lång). Hur gör man då? Måste han vara med? Vet ännu inte exakt vilket datum min man ska till sjukhuset men när han väl är där så kan han inte åka därifrån för en sån sak tyvärr. Har era män alltid varit med?

• Kakor

Tack för era svar! Vad bra, då känns det bättre :) Ska också på VUL i veckan och förhoppningsvis bli ruvare veckan efter. Den här gången ska vi båda lyckas Embla!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen