• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Grattis till en fin blastis. Jag hoppas få en på måndag men det kan lika gärna bli annorlunda, det är jag medveten om. På dag två har jag alltid fått frysisar alltifrån 1-8 stycken. Nu när det provas till dag fem kan allt bli annorlunda.. Tiden går säkert fortare nu när du har barn.

• Cahela

I normalfallet brukar de inte göra det men jag är en trogen kund så med mig testar de nog lite. Igår hade alla 8 delat sig som de ska till dag två men hur det är nu vet jag inte..

• Cahela

Piken: jag har fått bra kvalité med både puregon o Menopur, nu med Gonal får vi se.

• Cahela

Idag blev det en till mig och en till frysen. Känns skönt att få tillbaka en, jag var så nervös att de skulle ringa på förmiddagen....
    Nu ska jag trösta en ledsen liten tjej här. Inte lätt att vara 1,5 år alltid...

• Cahela

Tjorven; roligt att höra att du mår bra o att ni kunnat lägga barnlösheten bakom er. Jag känner mig fortfarande lite barnlös trots att jag är mamma. Åren av försök tärde hårt o nu vill jag så gärna ha ett syskon till Elsa. Att ruva igen är jobbigt, väldigt mycket som förr faktiskt. Nog för att syskonförsök är lättare än förstabarnet försök, det vill jag å det bestämdaste hävda.

• Cahela

Piken: härligt att du har sån kämparanda trots motgångar. Jag hoppas du får plus nu!!

• Cahela

Anlo: har inga känningar alls. Alla symptom från min lilla överstimulering är borta. Känns mest jobbigt o väldigt nojigt.

• Cahela

Anlo: jag fick aldrig ömma bröst när jag var gravid. Jag hade inga speciella känningar alls mot de gånger jag ruvat o inte lyckats. Idag har jag börjat få som mensvärk o det känns inte positivt. Är låg idag...ska iväg o träffa en från min föräldragrupp nu på em. Ingen där vet hur Elsa blev till. Läste en inbjudan till träff för f-gruppen idag där det stod syskon på väg..sånt tycker jag är jobbigt att läsa. Inte lätt det här med ofrivillig barnlöshet.

• Cahela

Anlo: Nej vad ledsamt. Jag förstår precis hur du känner! Själv så nojjar jag hela tiden och tänka sig, när jag träffade min kompis från föräldragruppen i eftermiddags så berättade hon att hon blivit spontant gravid!! Alltså, varför blir vissa gravida så lätt medan andra går kämpa järnet???
    Hur mår du nu?
    Imorgon har jag jobbdag och helst vill jag bara vara hemma men det går ju inte...

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen