Vi på CvL fortsättningen
Hej Embla. Jag har troligen ÄL i början på nästa vecka. Är på CD 6 idag. Brukar ligga mellan 13-18. Så det närmar sig fast det går långsamt. Kram
Hej Embla. Jag har troligen ÄL i början på nästa vecka. Är på CD 6 idag. Brukar ligga mellan 13-18. Så det närmar sig fast det går långsamt. Kram
Anlo: Håller tummarna att det blir ÄL nästa vecka så att vi får följas åt......För min del hoppas jag såklart att det är några ägg att plocka, ska på vul på fredag!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram M
Hej. Vilket trist väder det blev. Hade tänkt gå ut på en promis men i nästa sekund är himlen öppen. Blir en mysdag inne idag.
Jag pratade just med HS. Deras väntetid är nu ca 1 år. Så lite kortare än vad det var från början. Lite konstig bm. Jag sa att vi gick privat och gjort 3 försök. Frågade hur många försök man får via landstinget. 3 sa hon. Men så började hon prata om ålder o hur många ggr man hållt på, hormondoser o att man kunde vurdera äggdonation istället. Utan att hon visste hur gammal jag var, mina hormondoser o reultat etc.. Hon fick det att låta som 2 ivf o en fet var mycket. Men det kanske det är....
Vi står i kön sen i nov. Så hon trodde att vi fick komma dit på samtal innan el efter jul. Så då känns det som vi kanske inte kommer att köpa nått fler 3 pack just nu om det inte lyckas. Vi har ju iaf två försök på oss nu i höst.
Hur länge har ni köat? Har ni tackat ja eller nej dit?
kramar till er i höstrusket
Myran: Så skönt att ni får fortsätta. Deppa inte ihop att det inte var så många ägg. Det är kvaliten som räknar o inte kvantiten. Kom ihåg det!!
Kram
God morgon tjejer.
Jag plussade idag på min äl sticka. :) Men jag hade lite dåligt tryck i urinstrålen den var så spretig. Men testet började blinka som att det fungerat. Använder CB digitala äl testerna. Men nu undrar jag om det kan ha blivit falskt pos utslag eller om jag ska lita på det om det kom för lite urin??
Eller ska jag testa om för säkerhetsskull om nga timmar?
Hoppas ni får en bra mån i höstregnet
Kramar till er