Vi på CvL fortsättningen
Hej Susie vännen. Kul att höra från dig. Mår du bra? Jag är på RD 8 idag. ET förra lördagen. Igår började jag få lite ont i magen på kvällen. Som magknip men ändå inte. Har fortsatt idag. Men inte direkt molvärk. Svårt att förklara. Sitter i nedre delen av magen. Kändes så annorlunda denna gång redan från början. Och Oddvar som var så pos till mig 6 celliga ägg. Och att jag hade ont i äg stockarna innan ET. Lätt att dras med. Alltid svårt att veta om man överanalyserar allt. Vill ju så gärna att de ska bli pos. Jag har BIM typ nästa helg tror jag. Känner knappt när jag reser mig nu. Det har varit såå jobbigt. Denna gång vet bara min mamma om det. Känns skönt. Ljugit för de andra att de blir till hösten. Orkar inte med alla frågor. Har inte sagt nått till min bästa väninna heller. Hon har inget frågat så. Jag har TD 21/6. Tror inte jag testar tidigare jobbar nämligen den helgen orkar inte med neg besked. Om jag inte får mens innan dvs. Sköt om dig nu tjejen. Berätta gärna hur det går för dig. Kram AL