Hästtråden v. 11
Hästtråden v. 10
Hästtråden v. 10
Hej allihopa!
LÄnge sen men jag har varit med om en elak olycka som resulterade i sängliggande länge, fick benet avsparkat + korsband i knät och menisk som åkte av.
Men nu är vi på gång igen. Äntligen! Hästparken har utökats med ett fint sto e Chess.
Stallägarna hade fixat i stallet så inget var fruset nu på morgonen. De hade satt in en värmefläkt och "isolerat" vid "gödseldörren" med halm. Hängt upp täcke på väggen osv. Måste säga att det var en glad överraskning!
Hade med båda barnen imorse. Packade ner varm oboy och smörgåsar så de satt och åt frukost medan jag släppte ut hästarna. Sedan var de med och sopade stallet medan jag mockade och fixade mat. Hur mysigt som helst!
JohannaJ: oj då!! Det lät verkligen inte roligt...krya på dig
Men ÅHHH är det bara vid mig som texterna är helt flumm?? Skit jobbigt att läsa ju.
Allt står så här.. lang_emotions_flower}" src="www.familjeliv.se/lib/tiny_mce3/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif" border="0" alt="{#lang_emotions
Johanna; aj vet bara hur j**a ont de gjorde att bli kickad av kallblod fölis på 2 mån gammal. Hoppas de blir bra snabbt.