Hästtråden v. 11
Hästtråden v. 10
Hästtråden v. 10
Men ÅHHH är det bara vid mig som texterna är helt flumm?? Skit jobbigt att läsa ju.
Allt står så här.. lang_emotions_flower}" src="www.familjeliv.se/lib/tiny_mce3/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif" border="0" alt="{#lang_emotions
Johanna; aj vet bara hur j**a ont de gjorde att bli kickad av kallblod fölis på 2 mån gammal. Hoppas de blir bra snabbt.
Angelica: kastrera du någon av dina när vi prata om de sist? kommer du ihåg hur mycket det gick på ungefär allt som allt. För när jag gjorde de tillkom de ju massor av komplikationer så de blev ju mega dyrt. Fundera ju på att kastrera Tinker bebis, men kostar de för mycket så får de vänta.
Har haft en underbart skit kul kall kväll, någon stanna utanför vår tomt och varva med en V8, så O och B skena genom grinden.. Var bara att ut och fånga in dom skärrade pollarna, få in dom i hagen och tyna staket i närmare 30-35 min. De var KALLT och man blir inte mycket gla när man redan har en sjuhelvetes tandvärk.. *Tycker synd om mig själv *
Behöver bola lite funderingar, är det någon av er som har erfarenhet av karprygg?? Positivt/negativt om de.
Det är ett vbl, va 155/160. Riden men inte på 1 år nu, körd men inte på något år.
Tror ni de blir svårt att sätta igång henne i både? Något man bör tänka på en extra gång? Och något som kan ge värk?