-
Haha ja du verkar ha en viss kärlek för den färgen :) Jag har 3 råsa lurvoveraller typ till lillan. Sa innan hon kom att det ska minsann inte bli för mycket råsa till henne, men oj då det blev en del...:)Kristyr skrev 2010-03-03 12:44:33 följande:Har två lurvoveraller i den färgen och en lurv nu...
-
Kan någon vänlig själ hjälpa mig? Vart kan jag hitta molos regnbågsmössa i stl 3-5 år???!
För visst måste min kille på snart 3 år ha den storleken? Vill ju att den ska vara lite baggy men samtidigt sitta åt så den inte ramlar ner. -
ThanxEddiebaby skrev 2010-03-03 22:03:02 följande:Vet tyvärr inte så mkt om storleken men den finns på Eleraff!
-
Ska precis beställa en nätt liten beställning från Eleraff. Det finns ingen rabattkod eller liknande nu så jag inte missar den??
-
Då blev det en regnbågsmössa och två moloklänningar till då
-
Hur stora är t-shirtarna från Molo? Tänkte om det skulle funka med 110 på en ca 1 meter kille :)
-
Chansade så nu är jag en molo t-shirt rikare
-
Någon somhandlat från eleraff med förskotts betalning till bankgiro? Har inte fått något bekräftelsemejl så jag vet inte vart jag ska betala in pengarna var flera dagar sedan jag beställde. Försökte mejla dem menm mejlet gick inte fram.
-
Beach 2010....hmm.. själv har man inte varit i form för någon beach sen 2003 tror jag
-
Säger varje år att i år då jävlar! Men så står jag där i juni och vågar knappt ta på mig bikinin och visa mig på allmän plats :) Senaste åren har jag ju använt mig av ursäkten att jag faktiskt fick barn nyss....till sommaren är dock dottern 1 år så jag vet inte riktigt om jag kan köra på det mer tyvärr verkar jag inte vara en av de där som kilona bara trillar av när man önskar det....(usch gillar inte dem;) )lillronya skrev 2010-03-10 19:09:08 följande:Förstår precis vad du menar och lägger till ett antal år på mej själv.