Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 16

nikki2006 skrev 2010-02-11 11:21:36 följande:
    Vad roligt Förstår att du blir glad, det betyder ju att hon håller på att lägga på sig lite välbehövliga kilo
    ja jag får nog ta o väga henne igen, hon kanske gått upp ännu mer nu, vägde 15kg sist jag vägde för ca. en månad sen. Det vore underbart om hon la på sig lite till så hon har o ta av! Fast nu har hon inte varit sjuk på länge så det kanske inte behövs *peppar peppar*
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-02-11 11:23:55 följande:
    Åhhhhh den turkosa/blå frotetunikan från meandi har jag länge varit på jakt efter kikkids är det den med volang? då gillar jag den inte. jny var hittar jag den?
    Ska kolla men tror den blir för liten för Maia nu, är väl 86/92 i den om jag inte minns fel (fast den var som deras rosa i 98/104).

Nej kik-kids fina stickade som Maia har Finns på småvi. Dyr men värd varenda krona, SÅ underbar!!
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-02-11 11:27:38 följande:
    Hihi ja den är juvlig. Köpt på www.blaelefant.se
    åhhh vad mycket fint där fanns!! Ska lägga till en hel del därifrån på Maias önskelista tror jag Ska fråga henne vad hon helst vill ha. Första året hon kan önska själv vad hon vill ha i födelsedagspresent och hela släkten uppskattar sånt vet jag. Och det är ju några månader kvar så de har tid att beställa på nätet
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2010-02-11 11:31:23 följande:
    Någon som dett airbruch babyklänning eller tights stl 86/92 och tightsen 92/98 och 110/116 någonstans????? Vill ha men finns inte längre i molos lager
    allt finns på ziggys
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2010-02-11 19:51:07 följande:
    Liljan: Kommer det något kul i kväll? Eller kan jag sluta uppdaterta?
    jag sitter o försöker samtidigt som jag ammar men det går inget vidare
    Tror det bara blir butiksgrejer ikväll, det andra får nog bli imorgon om jag hinner. Tog mig hela dagen att fotografera allt!
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2010-02-11 21:09:36 följande:
    hmm tja.. jag har skiljt mej... köpt ett nytt hus  det ä väl det enda jag har  haft för mej hahaah ;)
    ja ditt rackarns elände har ju inte tid för mig längre {#lang_emotions_cry} Jag vill ju se nya huset så vad sägs om att jag kommer till dig imorgon istället för att du kommer hit???
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2010-02-11 21:12:59 följande:
    ehh jag har handlat EN lurv på rea sen i oktober så ja det kan man nog säga.. jag vill ha salg .... e det ngt på g??? o viiilka har fått bebisar???
    Jessica ska snittas imorgon!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 16