• Gullan

Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4

Jag hade spottings idag, blodstrimmor när jag torkade mig efter toabesök. Det brukar jag dock ha någon dag innan "riktig" spottings börjar. Men men, det är bara att vänta ut. Jag vågar inte testa än (trots Lurvens plus på BIM-6).

• Gullan

Mer blodstrimmiga spottings idag och ljusbruna flytningar...så länge de inte börjar bli mörkbruna så är jag hoppfull :) Åh vad jag vill att det blir måndag!!

• Gullan

Tack era sötnosar för tumhållning och gravidbaciller

Jag har haft fler blodiga spottings nu och det brukar jag inte ha...det brukar komma bara en gång och sedan uppehåll i några dagar innan det kommer mörkare spottings/flytningar. Jag inbillar mig att jag känner mig illamående, men jag tror det är ren inbillning (eller så beror det på den lilla förkylningen jag dragit på mig, näsan är täppt och rinner om vartannat).

Åh vad jag hoppas hoppas hoppas! BIM-5 idag...

• Gullan

Usch jag vet inte. Jag skulle vilja testa nu, men samtidigt vågar jag inte...vill hellre vara ovetande än få ett minus. Kanske vågar jag testa på lördag morgon, då är det BIM-2 åtminstone.

• Gullan
    mojutten skrev 2010-01-21 09:15:08 följande:
    Förresten hur går det Gullan? Jag hoppas på fler plus i januari. Vi är nu färre i BIM-listan än i gravid-listan så det går frammåt.
    Hmm, jag vet inte riktigt. Har fått lite mer spottings åt det mörkare hållet och då går mitt hopp ner. Samtidigt är jag dunderförkyld, så jag vet inte molverk och illamående beror på den eller bebis. Jag väntar än så länge med att testa iaf, allra tidigast lördag!
  • Gullan
    Gullan skrev 2010-01-21 17:38:47 följande:
    Hmm, jag vet inte riktigt. Har fått lite mer spottings åt det mörkare hållet och då går mitt hopp ner. Samtidigt är jag dunderförkyld, så jag vet inte molverk och illamående beror på den eller bebis. Jag väntar än så länge med att testa iaf, allra tidigast lördag!
    molvärk skulle det stå :)
  • Gullan

Vad glad jag är att jag redan har en kontakt hos gyn/bm, det verkar ju helt sjukt att man inte skall kunna få tid förrän i maj  

Lurven, 1000 kr är mycket, men jag tror ni kommer tycka det är värt det när ni är där och får se er lilla bebis :)

Min status på BIM-3. Ständig molvärk i livmodern, ganska så lite spottings men i omgångar så kommer det blodiga flytningar {#lang_emotions_undecided} Så har det varit sedan i tisdags. Idag kom det rätt mycket och det brukar jag inte få förrän typ dagen innan eller samma dag jag får mens. Mitt hopp går upp och ner hela tiden...gaaaah!!

I övrigt ser jag ut som Rudolf med röda mulen idag, snyter mig heeeeela tiden.

• Gullan

Idag började mensen komma...så alla förbenade symptom var skensymptom som vanligt. Usch vad jag börjar hata detta.

• Gullan

Passar på att skriva det 1000:e inlägget också. Lite kul får man väl ha en dag som denna...med täppt näsa, yrsen OCH mens. Bläää!

Svar på tråden Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4