Vi som bor i Malmö och är gravida eller planerar barn - del 4
Stegring på ÄL-testet idag Och jag blev minsann förförd av mannen mitt på dagen idag, lägligt
Nu blir det mys varje dag i 2-3 dagar, och sedan massor av tumhållning. 25 jan borde vara BIM.
Missade faktiskt det vackra vädret idag, vår lägenhet var i skrikande behov av omsorg...så idag har hela julen städats ut, dammsugaren har fått jobba hårt (monsterdammråttor!!) och moppen också. Tvättid har vi hunnit med också. Känner mig som värsta desperata husfrun Nu skall jag bara slappa resten av kvällen!
Puchiko, såå frustrerande det måste vara för dig...varken mens eller plus Håller med de andra, boka en tid hos gyn och kolla upp.
Jag ringde faktiskt min gynekolog nu i veckan och hörde mig för om möjligheten att göra en hälsoundersökning typ...för att se att allt verkar ok down there, trots att det bara gått drygt ett halvår sedan vi började försöka. Jag blev jättebra mottagen, trodde de skulle börja med att säga "kom tillbaka när ni försökt i ett år". Jag har dessutom subklinisk hypotyreos som jag äter Levaxin för, och det kan ju påverka. Men hon vill tydligen göra undersökning när jag har ägglossning, så jag skall ringa igen när jag fått nästa mens (fast den SKA ju inte komma såklart ) Känns skönt att ha tagit kontakten!