Syssling: Tack för tipsen. Har prövat med stödstrumpor, men de fungerade bara medans jag jobbade och stod upp hela dagarna. Nu flyttar de bara vätskan högre upp,till lår och ljumskar. Värst är händerna på morgonen, svårt att böja dem fullt ut. Men jag står ut...! Lycka till med din lilla goa son. Mysigt att få gosa med honom
Vanillie: Inga förvärkar, men rejält ont i vänster ljumske. Får inte alltid med mig benet, foglossning? Jag undrar också skillnaden på förvärkar och sammandragningar...?
Vera: Lycka till med T-UL imorgon. Det är mysigt!
Misslillis: Vad duktigt att orka jobba enda in i det sista. Jag är så glad att kunna vara ledig. Jag njuter verkligen av ledigheten-
Fru H: Vårt barn har också lagt sig med huvudet ned. Har legat så sedan v.31, vad vi vet. Nu vänder den från sida till sida. Man känner sparkarna/buffarna på olika sidor och olika dagar.
Jag vill inte att vårt barn ska komma ut riktigt ännu... Visst vill jag träffa den lill*, men tycker nog att den ska växa på sig ett tag till. Vill även kunna njuta av graviditeten en liten stund till, även om man har en del krämpor, så är det här mysigt...!