• M C

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-03 20:23:35 följande:
    jag gissar fortfarande för jag är sa sämst pa namn.
    Du, jag får kolla i vem är vem åtmonstone en gång i veckan.

Men så är jag gammal och förvirrad.

Nicken är bättre, de säger mer om era personligheter än era namn!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-03 20:18:59 följande:
    Det bor två här? Nån lämnade dem och kom aldrig och hämtade.
    Underligt.
    Har du provat att skänka bort till frälsningsarmen?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-03 20:26:30 följande:
    Fast jag har konstaterat att alla har riktiga, svenska rekordeliga namn. Utom jag, som har ett FJANTNAMN
    *fnissar*
    Jag blev tvungen att kolla vad du heter. Honest. *skäms*
  • M C
    General Woundwort skrev 2010-02-03 20:26:24 följande:
    Har hon en bilbana?
    Men DU! DU är ju VÄRST! Inte nog med det ovan nämnda, du byter nick jämt och samt!
  • M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-03 20:26:50 följande:
    Exakt hur gammal är du? *orolig*
    67. Men jag ser ut som 31.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-03 20:28:45 följande:
    Inget speciellt starkt intryck man gjort där......
    Jo, förnamnet sitter. Men jag är som sagt värdelös på namn. Har nick på alla mina kamrater med för att minnas vem som är vem.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-03 20:29:36 följande:
    Jag är nog efter lite eftertanke oxå så nu. Sedan jag blev på smällen med Eira har jag som skärmat av mig rejält från omvärden. Tar knappt in några nyheter utan är helt mammafierad. Jepp tänker ofta på dig när jag är på ICA. Har bestämt mig för att smyga upp och nypa dig i ena skinkan om jag ser dig.
    Å jag hade tänk flåsa dig i örat.
  • M C
    General Woundwort skrev 2010-02-03 20:29:46 följande:
     Nähä!
    Joho!
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-03 20:31:09 följande:
    Det är ju förnamnet som suger. Efternamnet är makens fel, där skyller jag ifrån mig.
    Mäh, det är ju jättegulligt! Du är ju jättegullig!

Du vill begis heta Margareta Grankvist eller Britt Inger Stornäs eller nåt sånt robust.
  • M C
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-03 20:40:00 följande:
    *skadeglad*
    *hits floriano around a bit with a big trout*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?