• M C

Lolilla lolilla, var är du?

SimplyTheBest skrev 2010-02-01 22:47:56 följande:
    Kan berätta en hemlis. Eller ja...det lär inte vara så jävla hemligt hädanefter. Vill ni veta era våp?
    Jag är inget våp men jag vill veta iallafall. Älskar hemlisar.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag har uppdaterat TS.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Hemlisar är kul som fan, men det får nog vara lite bättre hemlisar.

Jag skulle vilja ha hemlisen att jag är miljardär.

• M C

Gonatt! Jag ska jobba imorgon igen, på ett jävla rövhål till arbete. En del där är skitbra men de som är illa är de värsta idioter jag vet.

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-02 20:33:51 följande:
    Jag vill knulla Jensen Ackles. Han är snygg.
    Jag vill knulla min man. Han är snygg. Men jag nöjer mig med Gerry Butler.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-02 20:54:53 följande:
    ZzNark!  TIG!! 7kilo det kan jag skita ur på en eftermiddag.  Jag vill bara höra om folk som gått upp mycket och lider över sina kilon!!
    Jag har gått upp mycket och lider över mina kilon. Några råd?
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-02 21:22:22 följande:
    Tänker osökt på Jerry springer reklamen när den rödhåriga tjejen berättar att hon är besatt av dvärgporr.
    Om ni bara visste hur mycket minime får knulla!
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-02 21:31:56 följande:
    Mesens X
    ">

" target="_blank">

*fniss*
    Flickornas favorit.
  • M C

VIll bara ge er ett ord på vägen:
    oversharing.

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-03 10:16:58 följande:
    Vill inte ha stryk Jag vet att jag är kass på det men tycker det kan vara kul att sparka runt lite på en boll
    Jag tycker det är kul att sitta på en stol, dricka vin och raljera över dårarna som sparkar boll.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?