• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Bam skrev 2010-01-29 09:30:31 följande:
    BestFuckFriend. *vet*
    Aha.
    Min man mao.

Hade nån BFF i min ungdom men de har varit för dåliga i sängen så jag har gått vidare.
    Har iofs en som stog ut som fantastisk men det blev aldrig nåt mer.
    Men jag måste säga att jag haft tur i den svängen, det är eg bara en som är så illa att jag kräktes. Han berättade jag om i "värsta knullet"-tråden.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Freddan skrev 2010-01-29 09:46:36 följande:
    Men är du ett bra knull då? Utför du allehanda service?
    Min man verkar nöjd.{#lang_emotions_innocent}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-01-29 09:57:05 följande:
    Jaha. Då kan du avslöja vilken som är din favvoställning. Nä, skämt åsido...det är nog mer det att jag typ har nada koll på vad du är för en filur.
    Ja, det vore trevligt att ha lite mer kött på benen när vi ändå vet "allt" om varandra i övrigt.
  • M C
    Freddan skrev 2010-01-29 10:02:52 följande:
    Fast jag är alltid personen som vet mer om andra än vad de vet om mig.
    Fegis.
  • M C

Godmorgon sköna galanta individer!
    Jag är lite lätt bakis. Blir alltid det av barnkalas. Varför? Det är ju inte alla barnkalas jag dricker på.

• M C

Jag har tittat på GBar nu.

Jag DÖR.

• M C

Vill bara berätta att SB var här i dag och förpestade mitt liv. Jag dricker vin nu.
    Dagens värsta idiotuttalanden:
    - varför kan vi inte säga vad han vill ha i present så det inte blir sådär att man får två av samma? Det blir ju så jobbigt. (han fick madagaskar av två st och starwars lego av två st. PS3. Problemet i mina ögon ligger i att han fick en betydligt bättre present av våra kamrater och min mamma(SW lego) än av sin farmor. Farmor bra ekonomi, mormor lusfattig.) Hon får alltid veta vad han önskar sig, vi skriver tom listor till jul. Men hon följer dem inte. Hon köper första bästa skit.
    - Sist de(SB m sambo) var i stockholm så missade de att umgås med hennes yngste son eftersom sambon och sonen inte ringde upp varandra. Jag ville bara klappa till kärringen. Sen när är de sonen och sambon som har ansvar för att hon har kontakt med sin son? Förälderns ansvar säger jag.
    - Igår kunde hon inte komma på barnkalaset (som är updelat i vuxen och barndel pga av hon inte vill gå på barnkalas) för att hon måste gå på nåt annat fika med sina fitt och slickkärringar. Inner weel bergis. Är jag konstig som tycker barnkalaset för barnbarnen går före ytlighetskärringarna?

Äh fy fan. Jag blir så jävla trött på henne, det kryper i kroppen exakt hela tiden hon och idiotsambon är här. Gnäll gnäll gnäll om alla omkring - alla utom den som förstör mest. Syrran hennes förtjänar en egen eloge. Jag kan inte ens titta på dem längre, är rädd att jag ska få ett anfall och slänga ut dem ur huset.{#lang_emotions_yell}

• M C

Ni är så gulliga, *styrkekram* på er!{#lang_emotions_heart}

Hon tog ifrån mig förstas bäbsitid, orkar inte bry mig längre. Men jag är alltid arg nån dag efteråt eftersom jag har såååååå svårt för idioter.

Bäbistiden tog jag mig fram i konstant ångest över vad hon skulle hitta på härnäst och vad hon skulle säga. Tre veckor innan och minst 3-4 dagar efter.
    Nu är det nån dag innan och resten av dagen hon varit här.
    Jag gör framsteg.

• M C

Fan vilka porriga läppar du har pannkakan!
    Man blir ju sugern på blåbär!

• M C
    Jazza skrev 2010-01-31 20:48:10 följande:
    MC: Det är inte du... fy fan, säger jag.. Men skål, vettja
    Nej, men gissa hur lång tid det tog innan jag begrep det?

*sjunger* Mycket vin, jag mycket vin, ja detta gjorde hon...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?