• M C

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-03 20:49:20 följande:
    nej det är bäst det tycker ni att jag är elak nu så ska ni få se hur jag reagerar på sånt!   Hahahaha ni måste verkligen spela in lite av middagssamtalet vill höra allas dialekter!
    Alla kommer låta som dig. Förutom skåningen, mumin och nollåttorna.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Jag får skaffa ett snöre som alla koma hålla i när vi går på stan.

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-02-03 20:58:45 följande:
    Nu tog jag bara för givet att jag osså fick komma.
    Självklart!
  • M C

Bam, du får ta och läsa ikapp i tråden på FB tror jag. Där finns det mycket matnyttigt att läsa.

• M C
    Bam skrev 2010-02-03 21:07:21 följande:
    Jag är för jädra dålig med att logga in mig på fejjan. Få bli ändring på det.
    Ja.
    Numera sitter jag med de två öppna och växlar mellan. Om jag mot förmodan råkar fastna i nån religionstråd är det genast 100 inlägg att läsa ikapp.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-03 21:13:02 följande:
    the bitch is going down
    Yeah!
  • M C

NU ska jag gå och lägga mig, är snortrött. Det är jobbigt att spela starwars lego.{#lang_emotions_dreamer}

Börja inte utan mig, jag vill vara med i Roms fall.

• M C
    Freddan skrev 2010-02-04 09:06:58 följande:
    Nån som känner till reglerna här, huruvida man diskutera andra användare och deras trådstartar-filosofier?
    Det beror på, i tråden och om det är åsikter är OK. Inte att starta en ny tråd och öppet kritisera. Man får vara listigare än så. Att starta en tråd som är totalt motsatt brukar vara taktiken. DÅ får man vara kvar.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-04 00:40:42 följande:
    Såg han i "The Ugly Truth" & hans röst....jisses.Finns vissa saker jag går igång på: ögon, händer, överarmar, jeanshäck samt rösten. Jag kan bli knäsvag om rösten är sexig.
    *hubba hubba*
    Man blir ju tvärkåt på karln i den!
  • M C
    Mariohn skrev 2010-02-04 09:49:06 följande:
    Jag är inte med i den jävla facebookgruppen
    Har vi inte bjudit in dig? Det trodde jag.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?