• M C

Lolilla lolilla, var är du?

Bam skrev 2010-02-04 13:09:49 följande:
    Vad tror du om mig egentligen? Att jag skulle håva upp en kamera under tiden han bånka på mig?
    Jag väntade tills han somnat.

Har en bild på en grabb som var så vacker att jag smällde av. Tänkte att ingen skulle tro mig om jag berättade så jag tog kort. Har gömt dem väl.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    M C skrev 2010-02-04 13:11:27 följande:
    Jag väntade tills han somnat.Har en bild på en grabb som var så vacker att jag smällde av. Tänkte att ingen skulle tro mig om jag berättade så jag tog kort. Har gömt dem väl.
    Han är inte naken. Han sover bara. Playans snyggaste, honorna drog sig som löptikar mot honom. Bokstavligen. Men han hade bara ögon för mig...{#lang_emotions_sunny}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-02-04 13:15:12 följande:
    Är jag den enda som inte tycker han är snygg? Alltså Jensen-snygg, Hugh-het eller Gerald-sexig?
    Nej, jag tycker inte han är snygg. Kroppen är hot, men inte ansiktet. Jag vill ha en MAN.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-04 13:12:59 följande:
    Ja vet du hur stor kamerorna var under BAMs storhetstid?! Vilka?
    Inga härifrån, har bara varit ihop med karln här.
    Nån lokal från Hudik, nån från byn i spanien, nån som var Chefens son å sånt. Jag säger ju det, ingen riktig kändis.

Å så har vi strandens snyggaste. Vi pratar 8 mil strand med hotell hela vägen. Modellsnygg!
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-04 13:19:14 följande:
    Jag lever efter filosofin att allt måste testas minst en gång. Jag ska föreslå ovanstående till min fru och se vad hon säger.
    DU är trådens Samantha!
    Trysexual!
  • M C

*hehe*
    Freddan, alla som skriver i sexrummet får sånt. Bara så du vet.

Annars håller jag med Maran. Känn dig utvald!

• M C
    Freddan skrev 2010-02-04 13:24:28 följande:
    Låter bra. Jag gillar uttrycket.
    Du får titta lite på youtube på henne. Sätter en peng på att någon vänlig själ har klippt ihop hennes storhetsinsatser.
    Hon är ofta naken eller iförd läder.
  • M C
    M C skrev 2010-02-04 13:27:53 följande:
    Du får titta lite på youtube på henne. Sätter en peng på att någon vänlig själ har klippt ihop hennes storhetsinsatser.Hon är ofta naken eller iförd läder.

">

Eller nåt. Du får leta lite.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-04 13:25:56 följande:
    Jag har faktiskt haft en RIKTIG lokalkändis!! *tiger som muren*
    Åååå, du är så tuff!
    Vem? Känner jag den personen?

Jag känner lokalkändisar, men det är inte samma sak tycker jag.
  • M C
    Freddan skrev 2010-02-04 13:28:57 följande:
    Vem är denna Samantha då? En levande figur? 
    Sex and the city.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?