• mona83

All we want for Christmas is Michael

Ogabinne skrev 2009-11-27 18:54:42 följande:
    Är det någon här som läst ut Moonwalk, eller läst en bra bit? Är nyfiken på vad jag har och vänta... hur är den skriven? Som ren fakta? Rolig? Ledsam?
    Jag har läst hela svenska boken.... Jag tyckte inte om den svenska, vart jätte besviken på den. Det finns absolut INGEN Mj känsla över den boken nånstanns, var väl typ 2 ställen som man bara wow, där kom Mj fram... Det är mest som att läsa om nån som skriver en saga om sig själv, iaf den svenska boken.
    Så efter jul så beställer jag den på eng....
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:08:22 följande:
    Ja, egentligen får den inte kosta mer än typ 800 för mig... men ja, det återstår väl o se. Senast 1 december lovade de ju innan o det är ju på tisdag.
    Ja det gör ju det, sidan är iaf inte uppdaterad ännu....
  • mona83

Nej nu ska jag sätta igång Vh1, hoppas på att dom visar extra mkt av Mr Hootie medans jag städar lite

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:23:58 följande:
    Det gör du rätt i! Förstår att det inte kändes som att det var Michaels ord i den svenska boken, och det var det ju inte heller. När jag läser originalversionen så hör jag hans röst i huvudet samtidigt som jag läser texten... Som om han säger det i mitt huvud.
    Ja för när man läser tex planet earth så hör man när han läser orden. Man riktigt känner att et är HANS ord man läser. det är det jag vill känna med Moonwalk oxå... Mj magin så att säga
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:24:51 följande:
    Shit, kommer ni ihåg i somras när Moonwalk gick på tradera för typ 700 kronor begagnade? O nu får man en helt ny för 189 kr.
    Det var en eng moonwalk som gick för över 1000 kr då såg jag nånstanns :-/.

Jag funderar på att sätta ut min sen när den eng kommit...
  • mona83

Just det ja, köpte en pepparkaks dräkt till Tobias lucia. Sket i hatten till dräkten. 50 spänn på city gross .
    Fanns även tomte och lucia linne för 50 spänn. Så jag ringde dagis på direkten och fråga om det var nån bestämmt vad ungarna skulle vara .

Pepparkaks dräkten till tjejer var så söt, små vita volanger nertill .
    Men jag köpte ingen till Leah, hon har en rödrutig julklänning som hon ska ha en tomteluva till tänkte jag....

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:52:27 följande:
    Kom att tänka på en sak... Någon sa till mig om MJ igår"Han är som Carola, det går bra att lyssna på henne bara jag slipper se henne."Vad ont det gjorde i hjärtat.. Jag som allra helst vill se honom hela tiden.
    . Jag älskar att titta på Mj. Sitter klistad och har väldigt svårt att slita mig....

Jag tycker det är jobbigt att bara höra kommentarer som att han såg ut som ett monster dom sista åren.
    Jag ser inte det monstret dom snackar om, allt jag ser är en väldigt fin man med väldigt fint inre. I mina ögon den mest perfekta mannen i världen.
    Jag hoppas att han med tiden kan bli helgonförklarad eller nått. Så mkt som han gjort för folk genom alla dessa år.....
  • mona83

Nej nu ska jag dammsuga och ringa efter ungarna....

Kommer min moster & co över med dom. Vi brukar fika lite tillsammans på fredagarna när ungarna somnat.
    Så då passar jag på att gå hem innan och tex dammsuga lite bättre än man kan göra när dom är hemma och röjer samtidigt

• mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 19:58:30 följande:
    Eller hur... En finare människa får man leta efter, o det länge för det finns inte. Och herre gud, han var ju HET!! Vad finns det att INTE vilja titta på på honom egentligen?
    Jag tycker han var as het, han om nån borde toppa listan som världens sexigaste man
    Mr Hoottie är hans nya smeknam här
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-27 20:01:25 följande:
    Jag tycker han var as het, han om nån borde toppa listan som världens sexigaste man Mr Hoottie är hans nya smeknam här
    Allt med honom är så sexigt, hans dans, hans sång, hans utseende. Även nu i slutet, han var allt annat än ful
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael