• mona83

All we want for Christmas is Michael

mona83 skrev 2009-11-26 22:23:20 följande:
    Dom gör reklam på tv för fullt om extra föreställningar.... Undrar om dom kommer visa Buddy Holly i vår.... Måste tusan kolla det.
    Visas i vår, men då är dom på turne och visas i olika städer. Linköping visas den i bla...
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 22:30:07 följande:
    Finns inga pengar eller tid till Holly.. Tråkigt nog!
    Nej det är samma här, eller ja tid finns men inga pengar

Så tragiskt hur Buddy, Ritche och big nånting dog . Bara för att turnebussen pajat och Ritchie Valens var sjuk och behövde komma hem. Buddy skulle dessutom bli pappa....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 22:31:54 följande:
    Det REGNAR ute..Vet ni vad jag tänkte göra nu.. Lämna er.. För en annan.. Ingen mindre än MJ Vill läsa lite innan jag hoppar i säng..
    Det gör du rätt i, gick oxå och la mig med Mj en period
  • mona83

Nej jag ska nog oxå lägga mig, vem vet man kanske lyckas somna skapligt för en gångs skull

Go natt

• mona83

Äntligen fredag..... Betyder att mamma hämtar Tobias och jag kan sova middag med Leah . Behövligt...
    Somnade runt 11 igår kom upp och kollade mig i spegeln, blå och med stora påsar under ögonen. Såg ut som jag varit vaken hela natten :-/

• mona83
    BooBoo skrev 2009-11-27 08:00:02 följande:
    Oh gu vad skönt med en lur Hämtar din mor alltid på fre?
    Nepp inte alltid, men det har blivit dom flesta fredagarna nu. Hon slutar halv ett och Tobias ett....
  • mona83

Nej nu är det dags att göra sig i ordning för att åka till dagis....

• mona83
    BooBoo skrev 2009-11-27 08:10:17 följande:
    Men vilken lyx
    Ja det är faktiskt ganska skönt att slippa hämta iaf en dag i veckan
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-27 08:49:51 följande:
    God morgon flickor!! Fredag är hääär!!! Äntligen!! Idag kommer lillebror hem, så det lär bli full rulle. Nu får de ta o uppdatera konsertsidan, för nu har jag stoppat undan en lusentapp från mitt ack så skitfattiga konto så nu jäklar SKA jag ha en biljett!!!
    Jag haqr inte sparat undan nånting, hade hoppats på att jag skulle ha kunnat göra det. Men ja jag får ta mig råd med en biljett, det vill säga om biljetten inte går på en 900 för då är det tvärkört....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael