• mona83

All we want for Christmas is Michael

Idag har det blivit mkt promenerande med vagnen, börjar medicinen hjälpa nu tro. Har antagligen tagit ut mig för mkt och kommer kasnke ligga död i morron

Först så knallade jag hem efter att ha Lämnat Tobias på dagis, tog bussen dit. Var hemma halv 11 igen.
    När kl började närma sig kvart över 12 så sa jag till Leah att hon fick stanna hos min syrra och lägga sig hos henne, hon vägrade.
    Försökte inte ens komma med bussen, utan då vart det en promenad igen ner till stan för att hämta honom. Leah hade jag lagt i vagnen. Hon sov innan vi ens kom ut ur porten.
    Hem vart det iaf bussen...

Efter det har jag gjort så lite jag bara kan .

Väntar fortfarande på att den där sidan ska uppdateras, coming soon står det fortfarande *suck*

• mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 21:06:03 följande:
    Holy MJ!Men .. powerful var den mannen..Såg Man in the mirror live idag.. Ville ska se Beat it live every fucking day Anyway.. ALLA.. Kön, åldrar.. Jisses! Publiken! Jag blir rörd när jag ser dom...
    Han var verkligen nått utöver det vanliga.
    Menar vilken 50 åring skulle kunna dansa som han, eller ens sjunga som han?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 21:13:36 följande:
    Nu finns Jack i bdb
    Kan man få en länk? Har inte bdb heller
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 21:18:06 följande:
    u got mail
    Nice, nu ska jag skaffa en Jack Sparrow pjyamas till Tobias som jag kan titta på
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-26 21:21:06 följande:
    Mona: Ja, jag undrar med när den där sidan ska ta o släppas... Vill så gärna lyckas få en biljett, men jag tror inte jag kommer lyckas... Antingen kommer de knipas innan jag hinner, eller kommer priset vara hutlöst...
    Jag har känslan av att jag inte heller får en...
    Men ska försöka beroende på vad dom kostar....
    Har egentligen inte råd nu när bromsarna på bilen pajade när den besiktades, men fan jag vill åka
  • mona83

Kommer jag inte iväg till london blir det fasiken en biljett till killer Queen i Norrköping...

• mona83

Dom ska komma och dra in tele2 bredband här 1 eller 2 dec, mellan 7.30 och 20.00. Kan jag ringa till dom och säga att dom inte får komma hit efter kl 19?
    För Leah går och lägger sig vid 19 och då kan jag ju inte ha folk som springer här, Tobias kl 20.
    Dom måste ju känna att dom har lugn och ro då....

• mona83
    Brooke skrev 2009-11-26 21:32:28 följande:
    Ja det kan du nog göra.. Säg en tid dem får komma till er efter den tiden får dem inte komma..
    Dom ska ju helst vara härifrån till kl 19 oxå.
    Måste ändå ringa dem, säga att jag har katter så att dom är uppmärksamma på det och inte har dörren öppen så dom, springer ut. Okej 2 av dem skulle inte dra men den som kom in sist skulle antagligen försöka. Hon har varit utekatt. Hon försöker iofs inte när man öppnar dörren, men får den stå öppen en stund så gör hon alla gånger det....
  • mona83
    mona83 skrev 2009-11-26 21:28:39 följande:
    Dom ska komma och dra in tele2 bredband här 1 eller 2 dec, mellan 7.30 och 20.00. Kan jag ringa till dom och säga att dom inte får komma hit efter kl 19? För Leah går och lägger sig vid 19 och då kan jag ju inte ha folk som springer här, Tobias kl 20. Dom måste ju känna att dom har lugn och ro då....
    Sen kan jag känna att jag INTE vill ha folk ränandes här på kvällen. Jag vill ha lugn och ro då....
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael