• mona83

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-11-26 13:24:58 följande:
    Nu har jag äntligen fått hem Moonwalk Som jag har suktat efter den.. Efter alla dessa år Men fan vilken stor text. Är de så i din oxo mona?Ser framemot lite läsning snart
    Hmm det måste jag kolla, kommer inte ihåg....
    Den var nog gasnka stor och med gasnka fet stil...
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-11-26 14:26:20 följande:
    Usch...alla i min familj ska ta/har tagit ..utom jag...
    Jag och barnen är dom enda i närmaste släkten som inte tagit. Men jag tänker inte stå i kö i flera timmar bara för att kanske få sitta 3 sec....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-11-26 16:12:05 följande:
    Är det någon utav er som brukar sy?? Då menar jag olika saker
    Nepp är det nått som ska sys då säger jag till mamma, jag och deras symaskin blir alltid osams och skriker på varandra
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 20:35:34 följande:
    I know ... Kanske twins
    Äsch du har ju varit gravid förut och då kommer det fortare

Jag hade vuxit ur mamma tunikorna innan jag ens tog fram dom . Såg höggravid ut redan från början när jag väntade Leah.
    När jag väntade Tobias tror jag kunde ha mina vanliga kläder typ halva grav, så var bra mkt större med Leah än Tobias....

Bm trodde jag var i v 18 när jag bara var i v 14
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 20:47:48 följande:
    inte för mig heller nu när jag testade... Men det stod lite om Jordy. Att han sagt att MJ inte rörde han sexuellt.. Och att hans far tog livet av sig för han hade sånna skuldkänslor...
    Ah men då hade jag rätt i att det var därför han tog livet av sig. Men jag kan inte tycka synd om hans farsa ändå. Liksom självförvållat :-/
    Dom hade kunnat renat sitt samvete och gått ut och sagt att dom ljugit hela tiden mkt tidigare.... Inte för att det hade gjort varken till eller från...
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-26 20:50:05 följande:
    Det där läste jag... det står bara att Jermaine sa detta, o jag har även sett klippet där han sa det, men man har inte fått läsa eller se något uttalande från just killen... Även om jag vet att det inte var sant så är ju inte detta ett faktum, o även att Jermaine sa det så får vi inte se några bevis på att han erkänt.
    Eh va!? Jag hänger nog inte med... Vad sa Jermaine?
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-26 20:51:17 följande:
    Mona: Googla på MJ?s sex abuse victim clears his name? så är det det första som kommer upp.
    Okej det ska jag göra
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 20:52:33 följande:
    Jaha! Vem var det som ville se Villes Sparrow pyjamas?
    Me me
  • mona83
    Ogabinne skrev 2009-11-26 21:01:31 följande:
    Känner mig som en papegoja! Googla på MJ?s sex abuse victim clears his name? och läs första som kommer upp.
    Jag såg det sen, men han inte skriva det bara
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-26 21:02:06 följande:
    Tittar på This is it.. AGAIN!Början är så otroligt sorlig. Känner verkligen glädjen dom har att få uppträda med MJ.. Och sorgen.. USCH!Och tamefan.. Jag ser då ingen gammal skrutt på scenen Vilken.. kan man säga.. GUD MJ var.. Viktor har sagt att han var Jesus..
    Ja verkligen
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael