Inlägg från: villsågärna38 |Visa alla inlägg
  • villsågärna38

ÄD på KS/Huddinge tråd 6

Kramiiis: Grattis gumman, så roligt att höra att de gick bra Kram

Estra: Oh va roligt att det gick bra på RUL:et. Kraaaaaaaam

Här börjar klimakteriesvettningarna äntligen ge med sig efter två dagars östrogenknaprande. Såååå skönt, då hoppas jag på att få sova några timmar i sträck i natt Kramar på er alla!!

Väntar på ÄD i v.6
  • villsågärna38

Kramiiis: Grattis till dig vännen!!! Va roligt, nu kommer ni säkert att få komma igång snart

Stora kramar och trevlig helg till er alla från mig som nu mår mycket bättre!!!(Klimakteriebesvären är nästan väck sen jag nu ätit Progynon sen i söndags). Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Väntar på ÄD i v.6
  • villsågärna38

Hej hopp!!!

Imorgon ska jag på vul och titta på slemhinnan. Hoppas att den vuxit som den ska. Vi har börjat nedräkningen nu eftersom det blir ET nästa vecka om äggen räcker till oss. Håll tummarna!!! Kram

Coulis: Grattis!!!

Kramiiis: Usch, låter inget vidare men säkert ingen fara. Kram

Pricken, Bette, Estra, EmmyLou - stora kramar till er med!!!

Väntar på ÄD i v.6
  • villsågärna38

Hej alla!

Träffade Margareta Fridström igen idag på Huddinge.
    Hon är verkligen supertrevlig Min slemhinna var 8 mm och treskiktad så det såg bra ut. Ska ju äta Progynon i 1 till 1,5 vecka till så då borde den ju verkligen hinna gosa till sig ordentligt. De vet självklart inget mer om donatorn ännu men förhoppningsvis får vi besked till helgen. Bara hålla tummarna!!!!

Låter himla trevligt med träff men jag är inte riktigt i form för att träffa bebbar. Mår fort rätt kass av hormonbehandlingen och det väcker också upp en massa gamla minnen av graviditet, missfall, ivf:er, besvikelser nu när det börjar närma sig för ET. Men hoppas kunna haka på er någon gång framöver istället

Kramar till er alla!!!

Väntar på ÄD i v.6
  • villsågärna38

Nu har de ringt från Huddinge!!! På måndag ska maken in och då är det ÄP för donatorn. Det såg lovande ut idag men de vet ju självklart inte förrän på måndag om äggen räcker till oss. Planerat med ET för mig onsdag em om det går vägen. Börjar med progesteronet på måndag också. Sååå himla pirrigt Håll tummarna ännu hårdare nu för oss i helgen!!! Kramar

Väntar på ÄD i v.6
  • villsågärna38
    plupp06 skrev 2010-02-05 15:31:40 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅ vilket positivt besked! Nu kan ni njuta ordentligt i helgen och ladda inför nästa vecka. Jag kommer ihåg hur nervösa vi var om det skulle räcka till oss (även vi var andra mottagarpar) så när Huddinge ringde på ÄP dagen och sa att vi fick 11 ägg så började jag gråta av glädje.
    Oh, va fantastiskt! Fick ni hela 11 ägg. Har inte ens vågat tänka att man kan få så många. Hur många blev befruktade? Kram
    Väntar på ÄD i v.6
  • villsågärna38

Bette: Tack vännen!!! Tog du Trombyl vid ditt ÄD? Vilken dag började du? Jag fick inte det av Huddinge men ska ta Barnalbyl istället. Lite osäker på vilken dag jag ska börja bara. Kram

Väntar på ÄD i v.6
  • villsågärna38
    Bette skrev 2010-02-05 21:56:12 följande:
    Jag tog trombyl första veckorna och jag började morgonen efter ET för jag skulle just ta de på morgonen men slutade med dessa efter några veckor för att jag inte mådde bra av de. Hoppas du är ruvare snart, då blir det i sådant fall en höstbebis Bette
    Ja tänk! Det skulle bli en novemberbebis isf. Kram
    Väntar på ÄD i v.6
Svar på tråden ÄD på KS/Huddinge tråd 6