ÄD på KS/Huddinge tråd 6
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Kramiis: Tror man oftast är mottagarpar nr 2 vid första försöket på Huddinge. Var orolig att det inte skulle bli något över till oss, men de sa att chansen är stor att det blir det och dte blev det ju Skulle det vara så att det inte blir ägg så det räcker så är man givetvis mottagarpar 1 vid nästa försök.
Ang kuratorn så var det ett samtal kring vilka vi är, jobbar med osv, alltså ingen hemsk utfrågning utan ett mycket lättsamt samtal. Jag var nervös innan men nu i efterhand så var den nervositeten helt onödig. Tycker inte du ska vara orolig kramiis för din sambo och samtalet, ni sitter och diskuterar alla 3 tillsammans.
Kramiis: Är övertygad att din depression inte sätter stopp för detta. Man ska vara införstådd med vad ÄD innebär och att man är mogen att ta det steget. Kommer gå kalasbra kramiis hos kuratorn!
Jag tog trombyl vid mitt försök, men det var inte på inrådan av huddinge utan en privatläkare jag besökt tidigare som skrev ut det åt mig. 75 mg är ju låg dos, så det kan ju knappast skada att ta.
Villsågärna: Utöver trombylen har jag även tagit extra starka E vitamin (ska vara bra för slemhinnan) samt omega 3.
Kramiis: Har du varit på samtalet ännu?
Är så himla nervös, ska på RUL i eftermiddag. Tankarna snurrar, tänk om något är allvarligt fel eller tänk om det inte finns något kvar. Varför kan jag aldrig koppla av och njuta av att jag äntligen lyckats bli gravid.