AmelieS skrev 2009-12-22 21:52:53 följande:
Idag var det UL för mig och det gick bra, skönt! Det gick bra att förstå och se vad som visades på skärmen och så fick vi med oss några bilder hem att spara med de andra från tidigare UL. I början av nästa år är det dags att börja kolla på barnvagn och så har jag tänkt.Jag är annars lite tröttare än vanligt så jag har inte hunnit med allt som jag hade tänkt inför julen, ja alltid är det något. Mår fortfarande illa då och då också.Hur mår du Estra?Lycka till nu så mycket inför förlossningen anirac!God Jul till er allaKramarAmelie
Hallo på dig! Härligt att det gick bra på RUL, ytterligare en milstolpe avklarad. Det där med barnvagn har jag inte ens funderat på ännu, men jag ser fram emot den dagen när man ska kika på det. Du och jag får väl fråga alla veteraner i denna tråden om exepertråd när det är dags vilken modell och märke som är det bästa
Är nu i vecka 14+1 och jag fattar inte vad som hänt riktigt med mitt illamående. Mådde extremt dåligt mellan vecka 6-11 sedan var det lugnt ca 2 veckor men nu har helvetet (ursäkta ordet) brakat loss igen med kräkningar. Tar postafen samt lergigian comp och det dämpar det värsta, men ändå jag fattar inte varför illamåendet kommit tillbaka. Det ska ju försvinna vid den här tidpunkten ju?!? Väntar även på en ny läkartid för att kolla upp blodtrycket, känns inte alls bra att det var så högt på inskrivningen. Men jag brukar alltid ha problem med stresstryck hos läkaren så iof var jag inte förvådad över de skyhöga värdena.
Pricken: Tycker som övriga i tråden att Olivia är ett super fint namn!! Det är så "mjukt" eller hur jag nu ska utrycka mig.
Emmy: Det är bra, på dem bara ang dörren! Tur att allt gick så bra ändå, men jag förstår om det var otäckt.
Anirac: Snart dags för dig, kanske blir det en julaftons bebis?!
Bette, kexan och miss maple: Kram på er!
God jul på er allal!