ÄD på KS/Huddinge tråd 6
Bette
Hej på er,
Hoppas att ni får en underbar helg allihop. Själva skall vi snart iväg och låna barnkläder av en kusin och sedan skall vi fika med en kompis till min man, han har ej träffat C än. Kompisen heter också Christian.
Inatt har C sovit från kl 22:15-05:40 i ett sträck och sedan från kl 06:20-09:30. Nu skall jag käka frukost och sedan göra mig iordning och göra C iordning också.
Hur ofta badar ni era bebbar?
Trevlig helg
Bette
Hej på er,
C har sovit helt okej inatt, från kl 20:00-02:00 ca och sedan från kl 03:20-08:20. Jag gick in och lade mig hos honom och sov i vår extrasäng och det gick förvånansvärt bra inatt faktiskt, jag sover med öronproppar, jag hör ju C oavsett.
Idag blir en slapp dag, nu skall jag ta hand om C som ligger och hojtar.
Bette
Hej på er,
AnkieG: Jag tror att det som din bebis har i ansiktet kan vara hormonprickar, de går över såsmåningom.
Idag använde vi Lodger Bunker för första gången, helt otroligt bra faktiskt, det är en åkpåse i varmt och gosigt fleece, vid huvudändan kan man dra till så det blir som en mössa sedan så packar man in bebisen i den. Hade ej på någon overall på C när vi var ute och gick utan bara den åkpåsen och en mössa samt lammskinnet som ligger under åkpåsen och C var tillräckligt varm och det är -10 grader.
Bette
Kan varmt rekommendera lodger bunker till bebbar/barn.
Bette