Nå synes jeg denne tråden har gått alt for langt, og kan like gjerne slettes.
1. Hva har denne tråden inne på denne siden å gjøre?
2. For å være en som synes dette er helt forferdelig, så er trådstarteren litt for glad i å kommentere.
3. Er infantilister pedofile?
4. Har jeg en forferdelig barndom?
Først av alt, jeg er ikke en bruker av dette nettstedet. Men følte jeg måtte skaffe meg et brukernavn etter å ha fulgt litt med på denne tråden. Det "drømmare3" driver her og påståer, er at jegmå være så nærme pedofil som det går an, siden jeg er infantilist. Kjære "drømmare3", skaff deg litt INNSIKT i emnet du uttaler deg så bastant om! Det er veldig mange forskjellige infantilister, og det er slett ikke alle som får noe i nærheten av sexuell opphisselse av å iføre seg babyklær! Noen av oss er bare ute etter det "felicia6" skriver, og det er å bli tatt vare på, å bli "ompysslad", og å kjenne tryggheten igjen.
Hva vi bruker for å spille dette rollespillet kan da alle andre bare hoppe og drite i!!!
Hvis "drømmare3" synes denne fetishen er så fryktelig forferdelig, ja da synes jeg hun kan slutte med å prate om den, og slutte med å oppsøke sider som dette på nettet... Det var vel ingen som truet deg til å gå inn på denne siden?
Jeg har vært til psykolog for å finne ut om dette var noe jeg kunne "bli frisk" av, på grunn av andre som "drømmare3" som ble forferdet over fetishen min... Og svaret jeg fikk da var at dette vil regulere seg helt av seg selv, og at jeg ikke trengte å bekymre meg mer for det... Så, NEI, jeg finnes ikke det minste syk, ut i fra ett medisinsk standpunkt.
Jeg begynner heller å tenke på, tatt "drømmare3" sin store interesse om emnet i betraktning, at hun faktisk savner den gode følelsen selv.. Hvis ikke så ville hun ikke engasjert seg så utrolig mye i emnet.. Kanskje hun prøver å overbevise seg selv om at de følelsene hun har er stygge og forkastelige?? Jeg blander meg ikke i privatlivet til andre, så da vil jeg ha meg frabedt at andre blander seg i mitt privatliv.. "drømmare3" sier hun aksepterer homofile? tør jeg minne om at det ikke er mange ti-år siden homofili var en forbrytelse???