Inlägg från: Mamma Anna |Visa alla inlägg
  • Mamma Anna

såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?

Jag har inte följt tråden och tycker väl att folk får ha vilka böjelser de vill så länge de inte skadar någon.
    Var ju tvungen att gå in och kolla på bilderna och det jag reagerar på är att de flesta verkar vilja se ut som bebisar. Att blanda ihop sex och bebisar tycker jag personligen är ganska läskigt för det kan ju finnas personer som inte vet vart gränsen går...

• Mamma Anna

Jag tycker det är ok att tända på att klä ut sig i blöjor men när jag kollar på bilderna funderar jag på om det även finns de som tänder på att se vuxna människor i situationer med nappflaska, blöja och pyjamas ´med sexuella anspelningar. För mig är det alldeles för nära barnporrsgränsen för att jag ska kunna vara tolerant. Men jag vet ju inte hur det funkar så om någon som tänder på blöjor (finns säkert ett riktigt ord för det) kan upplysa mig om hur det funkar så vore jag jätteglad.

• Mamma Anna

Men kan det inte finnas risker att det finns människor som inte uppfattar skillnaden? om man tänder på att vara dominant till exempel och ökar känslan med attribut som blöja och nappflaska, varför inte tända på att vara dominant och ha sex med ett riktigt barn som inte kan göra motstånd?

Svar på tråden såg något SJUKT: vuxna med blöjor! Kan någon förstå?