• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • metste

Nu är jag ute i sista sekund, har velat fram o tillbaka hur jag ska göra, Jonatan har varit så trött de senaste dagarna vet inte om han är lite sjuk eller om han håller på att bli sjuk, men vi stannar nog hemma idag jag har smsat Frida o Helena så jag hoppas att ni sett det.....men skulle han bli piggare så tittar vi förbi. Om inte hoppas ni får det trevligt idag!

• metste

Tråkigt att missa träffen idag men det är inte så kul med en gnällig bebis, han är nog inne i nån fas, så mammig. Men eftersom vi missade träffen måste vi bara bestämma en ny dag så vi har nåt att se fram emot! Vi skulle kunna vara hos mig nästa vecka, vilken dag passar er? Jag kan de flesta dagarna men fredagar passar inte så bra.

• lindamit

Hej Mette! Ja det var tråkigt att du inte kunde komma men det komemr som sagt fler ggr =) Förstår att du valde att stanna hemma, inte kul att släpa runt på en missnöjd unge ju! Själv njuter jag verkligen av att ha en liten sjusovare nu hehe

Och jag tror att jag kan ses nästa vecka. Vi håller på och renoverar hela nedervåningen nu som beräknas vara klart i mitten av nästa vecka så beroende på när det blir kommer jag gärna hem och hälsar på er! Vill ju städa undan allt damm och få ordning där så fort som möjligt ju (pedantisk så det skriker om det! =)

Förstår dig också bejbybåm, den sista tiden vill man bara sitta inne och hänga. Var själv där för bara en månad sen =) Du får haka på när du känner dig piggare sen!

• HJ81

Jag tror också att jag kan nästa vecka, vet inte alls hur mycket plugg jag kommer ha än men nån dag kan jag säkert ses. Bestäm en dag ni så kommer vi om vi kan!

• metste

Oj Linda håller ni på att renovera förstår att du vill städa undan efter det, vet ju hur skitigt o dammigt det blir. Men då kanske vi ska ta måndag eller tisdag  eller vad tycker ni?

• LisaB

Hej! Jag följer gärna med nästa gång ni ses. Har inte så många vänner kvar sen man skaffade barn. Jag är 27 år, har en dotter på 3 år. mvh. Lisa

• lindamit

Jo här rivs det väggar och golv just nu så vi har fullt upp här! Ska bli skönt när allt är klart, får hoppas på att det blir snart... Jag kan ses på torsdag eller fredag om ni andra också kan då! Skulle vara roligt att ses hemma hos dig den här gången Mette, när allt är klart här kan vi vara här också =)

Och LisaB, roligt att du också vill haka på den här tråden!

• metste

Vi ska också renovera en massa men har bestämt oss för att vänta ett tag till, vi flyttade in i augusti och har en massa planer och utbyggningar på huset och så vill vi ha ett nytt kök, hur länge har ni bott i huset?

Torsdag passar bäst. Vilka kan då?  Var är Frida förresten har inte sett henne här inne på ett tag...

• Elinsmamma
    metste skrev 2010-01-25 22:55:46 följande:
    Vi ska också renovera en massa men har bestämt oss för att vänta ett tag till, vi flyttade in i augusti och har en massa planer och utbyggningar på huset och så vill vi ha ett nytt kök, hur länge har ni bott i huset? Torsdag passar bäst. Vilka kan då?  Var är Frida förresten har inte sett henne här inne på ett tag...
    Hallo tjejer

Va gulligt att du tänker på mej Mette!

Elin och jar har haft kräkisen i helgen och hon är inte pigg ännu, nu till råga på allt har hon fått virusprickar som kliar som bara den, så man börjar längta efter att få sova ordentligt.

Vi stannar hemma och vilar oss den här veckan.

Kram
  • harrysmamma81

Hej!
    Får man hoppa in här? Jag är 29 år och fick en liten kille för 2 mån sedan. Jag är mammaledig fram till september och hänger gärna med på fika mm!
    //Mari

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?