Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Är det ovanligt att min bebis fortfarande är helt rörlig i Vecka 36 ( 35+ 1 )
    , när det är första menar jag??....känns som att alla andras har fixerat sig för länge sen...

• AmandaBrun
    BubbelGuppie skrev 2009-12-28 21:15:10 följande:
    ja verkligen och sanningen är att jag gillar fortfarande de fina glittrande, färgsprakande sakerna
    Ha ha jag med
  • AmandaBrun
    virre85 skrev 2009-12-28 21:15:54 följande:
    Det var första gången för mig att fira nyår i gbg förra året så jag var jätte orolig för hur sonen skulle reagera om han skulle bli rädd. Trodde att de skulle smälla till tidig morgon eller något men det va ju jätte lugnt efter halv ett.
    Det är klart att det är med skräckblandad förtjusning när man är så liten. Jag hade jätterespekt för raketerna och höll för öronen hela tiden men som sagt med ögon stora som tefat
  • AmandaBrun
    BubbelGuppie skrev 2009-12-28 21:17:15 följande:
    min dotter hade bf 26/1 det var först vid kollen den 24/1 som hon var fixerad men fortfarande ruckbar, så nää det är helt normalt... dock gick jag ju över med henne
    Vill inte läsa orden går över! Grrrr....
  • AmandaBrun

Vi ska käka på River Cafe som ligger ute på en pir vid Eriksberg. Hoppas på att få se lite raketer därifrån också!

• AmandaBrun
    BubbelGuppie skrev 2009-12-28 21:20:30 följande:
    nej usch vem vill det
    Sluta skriv dem då kvinna!!!
  • AmandaBrun
    virre85 skrev 2009-12-28 21:20:56 följande:
    Bor i Bergsjön
    När min sambo hör ordet Bergsjön så ryser han....ska tydligen finnas en del skummisar där?

Han kallar det ghetto, men han ska alltid överdriva
  • AmandaBrun
    BubbelGuppie skrev 2009-12-28 21:24:41 följande:
    hahaha bättre att läsa dem än att uppleva det ja vi kan se hisingen endel av eriksberg typ från ett av våra fönster och där ser man bra med fyrverkerier iallafall när man står vid vårt fönster
    Ha ha sant!

Gött, nyår är inte nyår utan raketer!
  • AmandaBrun
    BubbelGuppie skrev 2009-12-28 21:26:10 följande:
    ja är väl inte riktigt överdrivet, likaså hammarkullen och angered är ju ganska mycket ghetto tyvärr för finns mycket fin natur däromkring
    Ja Hammarkullen- Angered vet jag är lite slummigt. Aldrig varit i Bergsjön dock.
  • AmandaBrun
    Sirling skrev 2009-12-28 23:31:51 följande:
    Inga fler bebisar på några dagar nu??? Vi hade ju bf nära nyår så vi har inga planer heller. Nu vill vi bara vara hemma o mysa med lilla Caesar. maken kom hem med att par humrar idag o vi ska få kalixlöjrom från mina föräldrar så kvällen blir nog kanonmysig! Imorgon till BVC, amningsmottagning o hörseltest.
    Åh mysa med bebis Liten Katt snittade igår, men hon har ej rapporterat ännu!

Godmorgon!

Snart är det nytt år. Helt sjukt.

Har sovit gott inatt och har inte ont nånstans. Ute är det svinkallt och det känns skönt att med gott samvete kunna sitta inne hela dan då det är blankis överallt. Va halvkul att ta sig ner för backen igår när jag skulle till BM....
Svar på tråden BF Januari :-) del 3