Inlägg från: AmandaBrun |Visa alla inlägg
  • AmandaBrun

BF Januari :-) del 3

Ska vi alla hoppa över till den nya tråden då eller?

*fattar inte*

• AmandaBrun

Ja vi kör denna tills den 9 Januari o sen hoppar vi över i den andra!

Allt annat är för avancerat för mig.

Och Annaomasse

• AmandaBrun

Godmorgon!

Som vanligt har man sovit länge o missat en massa

LTK: Jahapp...måste väl va vinterkräk då? Hoppas att du slipper för guds skull! Och jag tror inte att du behöver oroa dig för hjärtljuden allt från 110 är ju normalt! Han känner sig lugn o trygg i din mage bara

Sirling: Oj jösses, bebis! Och vilken liten plutt som tittade ut. Grattis!! Och jag skriver som vanligt...ännu en pojke

Shininganne: Härligt att höra från dig! Du är ju lite lat när det kommer till att skriva här på fl he he

Fröken Sara: Då ligger vi lika i blodtryck då...lite högt redan från början. Men min BM är inte ett dugg orolig. Fast precis som hos dig så gnager oron för HF lite här med...men dom håller ju så bra koll det känns tryggt!

Dan före dan! Blir det någon julaftonsbebbe månne???

• AmandaBrun

Någon som vet när Sirling hade BF? Hittar inte henne i bebistråden och hon har ingen registrerad graviditet på sin profil.

• AmandaBrun
    LilaRos skrev 2009-12-23 11:28:05 följande:
    Nu är jag hemkommen från mvc. Ingen äggivta i urinen och blodtrycket var på 130/82 idag Att det kan vara en sån skillnad från en dag till en annan.. Hoppas nu bara att blodtrycket stannar där det är så jag slipper gyn på tisdag
    Va skönt! Snart blir det bebis för dig!
  • AmandaBrun
    Schatzilein skrev 2009-12-23 12:31:41 följande:
    Tack så hemskt mkt! 2500 gram betyder väl liten bebis i det fallet då??
  • AmandaBrun

Annaomasse: Sådär har jag också haft det när min fått för sig att snurra. Senast för några dagar sen. Det är asobekvämt! Men nu ligger han rätt igen här iaf och din kommer med all säkerhet snurra rätt igen!

• AmandaBrun

Alexandra: Kul att höra från dig och va härligt att lillan sköter sig
    Jo Sirlings bebbe tittade ut straxt innan tolv inatt, det är nog den enda som inte är inskriven i bebis-listan än så länge....

Idag har jag handlat lite bebis-kläder hihi

• AmandaBrun

GOD JUL ALLA GOA BRUDAR!

Sovit hyfsat, men får ont i svanken när jag ligger på rygg och när jag lägger mig på sidan så får jag ont i höften suck. Och ligga på mage...ja...ni förstår. Vad gör man???

Vänt mig ca 2000 ggr inatt iaf.

Sirling: Där ser man. Jösses vilken action. Härligt att bebben är pigg o glad , det är ju det viktigaste! Ska bli spännande o se om proverna visar nått. Kände du att du mådde dåligt på nått sätt en tid innan eller var det bara som en blixt från klar himmel alltihopa?

Svar på tråden BF Januari :-) del 3