Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

AmandaBrun skrev 2009-12-10 14:01:14 följande:
    Ha ha okej. Slapp kärring Men ja du får ju kollat det så det är ju huvudsaken!Licens To Kiss skrev 2009-12-10 13:58:30 följande: Nu förstår jag dig inte riktigt fröken LTK
    Hehe, när BM har tagit blodprov i fingret på mig går hon iväg och kollar HB`t och medans hon är ute ur rummet kollar jag på hennes dator som visar kurvan
    Vecka 33 (32+5) med nr 2. Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

SUPER nöjd med babysittern som jag budade hem idag.

• Licens To Kiss
    FrökenSara skrev 2009-12-10 21:07:06 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-10 18:35:53 följande: Men borde dem inte kännas då? Jag får ju sammandragningar flera gånger om dagen som känns, men däremellan är magen fortfarande hård?
    Vissa sammandragningar känns inte, de är först när de spänner som det känns ialla fall på mig.
  • Licens To Kiss
    Iya Akintunde skrev 2009-12-10 21:15:42 följande:
    Beror nog på hur bebisen ligger också
    Ja precis! Bebisen kan ju streta emot som sjutton och då blir magen hård.
  • Licens To Kiss

NU har dottern börja se på allvar att jag har svårigheter med påklädning, att jag går sakta osv. Igår tyckte hon "men mamma spring lite nu då" haha "nä de kan jag inte" säger jag. Hon visade hur man kan springa i långsam takt och de tyckte hon jag skulle göra. Uj de går ju aldrig haha Inte nu.

Vecka 33 (32+6) med nr 2. Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Jag sover grymt mycke. Först 7 timmar på natten ca och sen några timmar på dan. Vet ärligt inte hur jag ska palla med en bebis om jag redan nu går och är sövandes hela dagarna.

• Licens To Kiss

Skulle inte hon in på vändningsförsök?? Tror de var 2 härifrån som skulle de.

• Licens To Kiss

Min foglossning har också minskat markant. Jag sätter mig upp i sängen när jag vaknar i stället för och resa mig direkt. Kläder på mig kläderna i sängen. Förut har jag stått upp och tvättat mig i duschen men jag har börjat bada och sitta ner under tiden jag tvättar mig och tar mig upp med bara armarna med något vikta ben.

• Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-11 13:58:22 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-11 13:56:40 följande: Nope. Det var Sirling och EMTD. Väl?
    Hmm hon föder kanske {#lang_emotions_surprised}
  • Licens To Kiss
    Licens To Kiss skrev 2009-12-11 13:59:00 följande:
    Min foglossning har också minskat markant. Jag sätter mig upp i sängen när jag vaknar i stället för och resa mig direkt. Kläder på mig kläderna i sängen. Förut har jag stått upp och tvättat mig i duschen men jag har börjat bada och sitta ner under tiden jag tvättar mig och tar mig upp med bara armarna med något vikta ben.
    Klär på mig...

Har ändrat gångstil med. Jag traskar inte på som nåt ångvält längre.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3