Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Sousafon skrev 2009-12-10 10:21:52 följande:
    Oj, har haft en hemskt natt med fasansfullt ont i magen. Högt upp, mellangärdet. KÄndes som att jag skulle spy, men det kom inget. Blev bättre när jag satt upp, men inte mycket. TOg till slut en losec mups, och några timmar senare var det bättre. INte bra, men bättre. Är det detta som är halsbränna? HAde också lite diarré igår, så hela systemet verkar ganska kaputt.... Hoppas att det inte betyder förlossningsdags, för jag har sex veckor kvar...
    Jag har också fuktansvärd halsbränna och sen är jag så fort jag sitter på huk och lutar mig framåt och ska ta upp nåt från golvet får jag upp saker ifrån magen som jag automatiskt sväljer. Äckligt som satan men de är av reflex.
    Vecka 33 (32+5) med nr 2. Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss
    trollmamma76 skrev 2009-12-10 10:42:58 följande:
    Apropå detta med Te så kan man göra basillika te och dricka det 2 v innan BF det ska tydligen sätta igång men har aldrig provat,för mina barn flyger ju ut utan att hinna till Fl..Hallonbladste är bra för läkningen samt för blödningen,har aldrig provat men är nu i min förtsa vecka just pga blödningarna.jag var med om riktigt otäckt när dotter föddes 07..Läs inte längre ner om ni inte vill äckel varning..Fl gick bra,blödde inte så mycket avslaget tog slut ganska snabbt.När dotran var 5 veckor gammal var jag inne i stan på Fridays för att äta,kände helt plöstligt hur det bara kom ut klumpar mellan benen,blev skit rädd in i toaletten och där frossade det bara,ringde maken från mobilen och sa spring med bebisen till närmats HM du ser köp trosor(stora)nya byxor,bindor o våtserveter..Han sprang och jag satt där i toan o väntade o väntade försökte tvätta mig lite där,hörde hur folk kom o gick o hoppades att ingen skulle märka mig..Maken kom så jag fick byta rent lkägga några bindor och så åkte vi hem.allt lugnade ner sig..slutade blöda..Gick 2 veckor när det hände samma sak(då var vi hemma) ställde mig i badkaret och det bara kom o kom maken ringde sjukhuset och dom sa att komma in direkt.När jag gick kände jag hur det ran.Sätter mig i rullstol och vi kommer fram o förklara åker upp till gyn hon vill att jag ska lägga mig i sängen.Jag säger att jag kan inte kliuver jag upp så får ni se röda havet,rättare sakt än gjort dom brydde sig inte om det dom ville undersöka mig.Vid etta tillfälle hade jag blivit blek,var nära att svimma flera gånger o tuppade nog av utan att märka det.VUL hittade dom inget allt såg bra ut inget fel på livmoder,allt hade läkt fint.Dom sa om inte blödningen nu upphör så måste en operation sättas in för att se vart det kommer ifrån.Vi blir inlaggda jag,maken o bebben eftersom jag ammar och kan inte ta hand om lille så skulle maken bo där oxå.Fick starka tabletter och då fick jag inte amma pga det.Blödningarna upphörde..Den dagen fölorade jag mer än 2,5 lite blod och fick blod från sjukhuset för att bli frisk...................Fortfarande vet vi inte vad det var som gjorde detta..
    Fy fan!
  • Licens To Kiss
    Utopia skrev 2009-12-10 10:57:40 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-10 10:07:43 följande: Läskigt sånt där fy
    Vecka 35+ eller 34+ ??
  • Licens To Kiss
    trollmamma76 skrev 2009-12-10 11:01:40 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-10 10:58:31 följande: Vissa säger v 35 sen när man läser på andra sidor så är det från 6-8 vecor inna bf men man börjar met 1-2 koppar per dag..
    Jag väntar en vecka. Är i vecka 34+0 då.
  • Licens To Kiss

Fy helvete!! Budade hem en babysitter för 26:- på tradera avhämtning är det på den.

• Licens To Kiss
    Utopia skrev 2009-12-10 11:09:53 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-10 11:08:15 följande: Bra pris grattis
    Tack!!
  • Licens To Kiss
    BF 13 Januari skrev 2009-12-10 11:16:07 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-10 11:08:15 följande: GRATTIS!Tradera är livsfarligt, jag vann precis 10 tröjor + 3 par byxor för 52kr! :)
    Helt underbart!! Jag har budat hem massa bodysar och byxor för 1:- + frakt. Tradera äger
  • Licens To Kiss
    Asereht skrev 2009-12-10 11:19:57 följande:
    Jag Tradera! Grattis till ett bra köp, förra gången jag var gravid budade jag hem en spjälsäng i fint skick för 1 spänn.
    Härligt!!
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-10 11:24:25 följande:
    Trollmamma: Inge skojj läsning. Här kan jag när som helst bli av med internet o va utan i upp till tio dar eftersom vi byter till trådlöst. Så ni inte tror att jag ligger o föder nånstans! Har idag fått besked från FK om vad min SGI kommer ligga på, hon tyckte att min uträkning stämde väldigt bra så dom går på den ( jobbar många extratimmar varje månad ). Skönt!
    Du kommer vara saknad. Du måste kika in så fort du får tillgänglighet för de är spännande nu med alla magar
  • Licens To Kiss
    Asereht skrev 2009-12-10 11:30:01 följande:
    Jag skulle varit hos bm nu på fm men det blev inställt. Trist men å andra sidan är det rätt skönt att slippa dra iväg med buss till stan också. Jag är så slö numer så jag vill mest vara hemma. Nu kan jag såsa tills det är dags att åka och hämta grabbarna bus.
    Skönt!! jag ska in till BM den 14:e och sen vill jag ha en tid strax efter nyår för sista mötet. Allting rullar på och jag tycker täta kontroller nu efter vecka 33+ är värdelöst.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3