Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Emm skrev 2009-12-09 16:10:29 följande:
    Ahh, nu kom jag på en sak till som säkert många av er vet. Var får man tag i den blanketten som man ska ange vem som är fadern till barnet? Har förstått att det är rätt bra att ha fixat sådant redan innan ifall det nu skulle hända en något
    Du blir kontaktad av familjerätten som kallar dig och pappan. Om pappan bor i en annan stad kallas han till sin familjerätt efter att du har skrivit på.
    Vecka 33 (32+4) och 51 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    Asereht skrev 2009-12-09 16:22:31 följande:
    Om man inte väljer att kontakta dem själva och göra detta innan fl för att slippa sen.
    De går också!!
  • Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-12-09 19:29:28 följande:
    Iotzynol (reserverar mig för stavningen) är den grymmaste o bästa salva för röda rumpor som jag varit med om.
    Jag ska kika efter den. Mest retsamt är ju om man har bytt för natten, man själv går och sover och sen på morgonen blöder ungen i rumpan för den har precis efter blöjbytet bajsat och legat i de hela natten. Hände en gång med dottern. Fy så ont hon hade när blöjan skulle av och jag skulle göra rent och smörja ujuj
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-09 19:43:16 följande:
    Hemma från BM.Mitt blodtryck strular lite eftersom jag stressar upp mig så när dom ska ta det så idag lämnade jag kiss. Men det visade ingenting. Skönt. Jobbigt bara att inte få ett rättvisande värde.Mitt blodtryck har hela gravven legat på 130/90 idag var det 139/90, då med 130 i puls Hade gått upp 2 kilo sen sist och ligger nu på stadiga 86 kilo!Mitt SF-mått låg nu i vecka 32+3 på 35 goa centimeter so I´m of the charts.....men min BM är cool lugn...behöver inte betyda stor bebis. Nej visst tjenare...Ja ja det blir nog bra alltihop.
    Säkert en liten bebis med mycke fostervatten den simmar i.
  • Licens To Kiss

Han bökar i magen på mig så jag mår illa. Ska de vara så här på slutet?

• Licens To Kiss

Stenhård är magen och de spänner som satan. Är de lite sammandragningar?

• Licens To Kiss
    Asereht skrev 2009-12-09 21:02:28 följande:
    Låter som det.
    Fy satan. Tack för svaret.
  • Licens To Kiss
    Yariija skrev 2009-12-09 22:31:24 följande:
    Känns lite konstigt, om en vecka idag så har jag bebis hos mig =)
    AVIS!!
  • Licens To Kiss

Jag funderar på de här med "knäppandet" från magen. Nyss när jag satt och läste lät de som att man tar en gummisnodd och "snärtar" med. Är det så knäppandet låter eller är det nåt annat som lät här? Jag kollade om byxorna helt plötsligt inte ville hålla med de var inte dom.

• Licens To Kiss
    väntar4an 2010 skrev 2009-12-09 22:41:05 följande:
    nu 3 kvällen i rad som jag fått domningar i låret ner till knä och det gör ontkänns nästan som om jag inte får tillräckligt med blod ner =( + att jag har haft molande illamående i samband med sammandragningar/förvärkar beroende på hur man vill se på det lite värk i rygg och svank strålande ner i skinkorna..och det är så obehagligt har inte haft förvärkar med de andra utan då har jag mått så här under dagen värkar kommit fram mot ef kvällen och hållit i ig till dagen där på och ungarna vart ute..inte att det molat på ett par timmar arge dag =(
    Läskigt. Hur funkar de och gå? tänkte när du känner av domningarna. Är det dålig blodcirkulation?
Svar på tråden BF Januari :-) del 3