Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

jeng skrev 2009-12-05 14:40:55 följande:
    senaste magen uppe i starka bilder.och nya bilder i bloggen också teddy.nu/blog
    Tjusig!!
    Vecka 33 (32+0) och 55 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-05 20:49:59 följande:
    Dulcolax...hm det var nog samma som syrran rekommenderade. Ska nog fan börja med det, det är ju inte för att det gör ont, men vill ju inte att åderbråcket ska attackera mufflan
    Hahaha va rolig du är.

Tror jag ska testa de där med. Har problem med förstoppning och hemorojder Hemskt och behöva duscha så fort man gjort nr 2 ju *blää* Känns som att man kommer bo i duschen ändå efter varje besök på toa när ungen är ute.
  • Licens To Kiss
    jeng skrev 2009-12-05 20:59:34 följande:
    Ja jag har ju också fått hemorrojder nu, de är inte så illa ännu, men så som jag skulle få ta i för att kunna få ut nånting alls så skulle det definitivt bli värre!!Jag kör med sväljtabletterna en gång i veckan. Det blir inget beroende av det! Sedan händer det att jag har tryck och magknip mellan det, och då kör jag med stolpillren.Det är vita askar med grönt på, och så svart text.Förresten, kör ni med nån salva på hemorrojderna? Måste man köra med salva, eller kommer det gå tillbaka av sig själv sen såsmåningom??
    Jag har opererat bort 1 gång efter dotterns graviditet och förlossning. Jag kommer nog bara köpa dom här dulculax och sen operera igen efter förlossningen.
  • Licens To Kiss
    Underbara ungar skrev 2009-12-05 21:40:02 följande:
    Trots att jag väntar mitt tredje barn så har jag aldrig varit aktiv i nån BF tråd o jag tycker det är så jäkla spännande I synnerhet nu när det börjat dyka upp lite bebisar även om dessa har kommit lite väl tidigt. Ska bli kul o se ssen när folk börjar sitta här med värkar o bara väntar på att få åka in
    Du är aktiv i den här De är trevligt de.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-05 22:29:31 följande:
    LTK: Ja en arbetskamrat till mig opererade sig också efter sin förlossning. Det gav fin fint resultat.
    De gör satont när dom spricker (blodblåsorna) men fan va nice efter. Nu har jag samma igen
  • Licens To Kiss
    Yariija skrev 2009-12-05 22:29:40 följande:
    Jag hade mer problem med hemorojder förra graviditeten och jag kan verkligen rekommendera Xyloproct som lugnande salva. Någon mer här som har en ovana under graviditeten som inte är det bästa när man är gravid? Jag kanske talar i gåtor men jag tror ni kan gissa min last som jag inte är stolt över och hoppas ni inte hoppar på mig. Det har varit i så sjukt små mängder under hela graviditeten men nu bara ökar det, svårt att stå emot när man har ont som f*n...*suck* Tror det är tur för bebis som får komma ut snart, trivs nog inte i mammas mage längre...Jag var inte heller med i någon tråd när jag väntade dottern och är jätteglad att man kommit med i detta härliga gäng =)
    Nu vet inte jag vad du menar.
  • Licens To Kiss

Åttonde månaden!!

Vecka 33 (32+1) och 54 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-06 00:03:15 följande:
    Du är på dag 225 av 280. (80,4%).Du är i vecka 33.Du har gått 32 fulla veckor och 0 fulla dagar (v32+0).Du är i 7:e kalendermånaden.Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]Du är i trimester tre.Beräknat förlossningsdatum Lör 30 jan 2010Du har 55 dagar kvar till beräknad förlossning.Jalla Jalla!
    Imorrn är de 8:e månaden för dig med
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-06 00:07:33 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-06 00:05:44 följande: Helt sjukt!
    Fy fan va länge vi har hängt här och bubblat ihop. Tänk att vi var gravida i somras, hela hösten nu vinter och vi är tjocka.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-06 00:09:19 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-06 00:08:36 följande: Ja sen i maj har vi tjötat!
    Jag kan komma och tänka på i somras då jag låg väldigt mycke, måste så satilla, de var varmt och jävelskap. Var in på MAS pga blödning och jag sa till pappan, "de är kört, de kommer mer och mer blod de slutar aldrig" och på VUL ser vi bankande hjärta och jag var så lättad att jag skulle kunnat hoppa till himlen. Jag hade vecka 13+0 som andra målstolpe, vi passerar de, jag är skit nipprig inför RUL och allt är så himla bra och de är en pojke, nästa milstolpe var förbi och nu var de bara 100 dagar kvar sen nedräkning. 100 dagar kvar känns länge sen!
Svar på tråden BF Januari :-) del 3