-
Vad är de för jävla unge!! Fan va arg jag skulle bli.Theannapanna skrev 2009-12-03 09:33:17 följande:Ojdå... här händer det saker... Underbara ungar - hoppas det går bra för dig!!!!Licens - hur är det att gå in på MVC o sätta sig i de lägena? Kan inte de hjälpa dig då?Hedebris - låter inte som ngn höjdare hoppas det är över snart o inte har smittat er andra! På sonens dagis går det magsjuka o 4-5 insjuknar dagligen så jag väntar bara på vår tur... jag är inte så sugen på att kräkas med denna maggen...Jucea - känner samma... man är sååå trött men vågar inte sova på dagen för då är det ännu mindre chans för sömn natten efter... Fast jag börjar undra om jag inte totalt sett skulle få mer sömn genom att sova på dagen o vara vaken på natten... så får jag nog iaf göra när det närmar sig förlossningen sen så jag har ngn chans att orka med. Natten verkar inte vara då jag ska sova...Var på toppenhumör då jag vaknade... sonen har vart kanon hela morgonen o så åkte vi iväg mot dagis. Där kommer en tjej ut som brukar krama om honom men idag satte hon handen rakt över halsen på honom o tröck till så han flög omkull, tappade luften en kortis o blev jätterädd o jätteledsen... När han lugnat sig o vinkat av mig o jag kommer utanför dörren så får jag sammandragningar så jag inte kan gå... försöker få tag på maken för några saker jag vill säga o han svarar så klart inte - gör han aldrig... Så är det kört... tårarna sprutar, orken rinner av mig o nu känns det kört... denna dagen blir inte mkt annat än slöa tror jag, tappat lusten till allt. Jag har en hel del att göra med brf'ns papper osv men orkar inte det heller... Jag är less... på hormoner, på kroppshyddan, på sömnbristen, på att ha ont...Men det är jag nog inte ensam om... men 60 dagar kvar... det är många.
-
Jag har också känt när jag har lämnat dottern på skolan att jag bara gråter med hela kroppen när en ungjävel håller på och ska jävlas och som du säger, hormonerna gör ju att man inte kan reagera "som man ska" för man reagerar mer lejonnina-aktigt nu än man gör annars.Theannapanna skrev 2009-12-03 11:04:16 följande:Ja... jag blev superarg... o med alla hormoner o allt blev jag orolig om jag överreagerade men sån tur att fröknarna var på "min sida"... haha... Han tappade verkligen andan. Tur att jag höll mig från att böla tills jag kom ut... Ja, det är säkert ngn mening med att man ska bli less detta... är lättare att genomgå förlossningen då antar jag...
-
Ja komma ifrån området och sen släppa. Hemskt!!Theannapanna skrev 2009-12-03 11:07:51 följande:Ja... haha man får hålla tillbaks lite...
-
Jag har normalt blodtryck, däremot har jag 1+ på äggvita.
-
GUD vad ungen håller på med bena. Känns i underlivet som att de är hicka samtidigt. Skumt! Nu blir de dusch och sen möta dotter för att åka till sjukan och lämna urinprov.
-
Ohh nej!! Jag var till spec mvc och lämnade urinprov. Hade precis kissat så skulle jag lämna så jag drack vatten och lämnade in provet vilket visade utan anmärkning. Jag ska lämna morronurin till min mvc imorrn och be om bäckenbälte för NU har jag fått besvär av foglossning och de är därför som det ilar så förbannat så de känns som trådar som river upp i underlivet. Foglossning har jag och nu ska vi utesluta fortsatt UVI trots 5 dagars kur.
-
En fråga till er med kännande foglossning, måste ni kissa så fort ni känner av de?
-
Då har vi samma problem. Mitt sitter också fram mitt på blygbenet. Behöver kissa så fort att jag känner av foglossningen.anka duck skrev 2009-12-03 16:27:09 följande:Licens To Kiss skrev 2009-12-03 16:19:54 följande: Jag måste gå å pinka typ varannan timme dygnet runt! Jag har foglossning främst i pubusbenet där de ilar å värker som en galning. känner också ett slags tryck eller press i murvan när jag anstränger mej. INTE så jättekul, men men inte mycket att göra åt... Ta en varm dusch känns ju lindrande en stund i alla fall.
-
Dottern badar. Såg nu att klockan är mycke. Ska ta henne. Återkommer.
-
Då är det nog flera "problem" jag har. Foglossning, kissande och ev UVI fortfarande men de kollar jag hos BM nästa gång. Mailade henne ikväll om att jag varit på spec mvc, medicinerats och kommer med morronurin nästa gång som ska kollas + skickas på odling. Fan va jag är glömsk sen dotterns graviditet. BM råder en och kolla 2 veckor efter avslutad kur att den har hjälpt.Theannapanna skrev 2009-12-03 20:37:26 följande: