Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Fy så söt hon är, Tesan`s bebis.

Vecka 32 (31+3) och 59 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    Theannapanna skrev 2009-12-01 13:28:03 följande:
    tesansblogg.blogg.se/
    Tack!!
  • Licens To Kiss

Kan ni fortfarande ha mammabyxor med mudd? Idag åkte mudden ner så fort jag drog upp mudden och byxorna åker ner med *suck dubbel suck*

• Licens To Kiss
    Asereht skrev 2009-12-01 16:38:15 följande:
    Beror nog på byxorna och mudden, jag har jättesköna mjukisar från H&M med jättemudd på och dom funkar utmärkt. Skönaste byxorna jag har. Inte snyggaste men skönaste.
    Ahh dom jag har är stretchjeans. Får börja ha mysbraller endast.
  • Licens To Kiss

Trist de är när man inte har nåt och ta på sig längre. Jag vill inte köpa nåt nu utan jag håller på och sparar lite varje månad som ska gå till just kläder som nya jeans och toppar när kroppen är återställd och jag känner mig fräsch.

• Licens To Kiss
    jeng skrev 2009-12-01 21:06:59 följande:
    License,Ja, jag köpte ju ett par mjukisar för 1-2 veckor sen då jag var på undersökning och de var såååå noga med att berätta för mig att än på länge kommer absolut inget att hända, typ... Nu har jag ett par mjukisar, ett par leggings och ett par jeans som funkar. det är lagom Skönt att ha popjeansen mede låg mudd också så man vet att man har nåt att ha efteråt! eftersom jag inte går ner när jag ammar så är det ju ett halvår till kanske som man får räkna med att inte komma i nåt av sitt vanliga...
    Hehe de kan dom väl inte säga att inget händer än på ett tag. De säger pang
    Börjar känna mig deppig tror jag. Hade depp-period i vecka 12 nåt sånt och de verkar som de kom tillbaka nu. Förbannat att byxorna ska visa hur tjock jag blivit *grr*
  • Licens To Kiss
    jeng skrev 2009-12-01 21:20:08 följande:
    Ja bebisen låg högt upp fortfarande (trots att jag tyckte han hade sjunkit massor), och trots alla förvärkar så hade inget alls hänt med tappen så därför drog de slutsatsen att det skulle dröja ytterligare. jag har börjat minnas hur fet jag var då jag plussade den här gången. trots att jag hade gått ner till samma vikt som jag plussade på sist så var jag myyyycket större nu. förlorat massa muskler såklart på att jag var liggande nästan hela förra gravven, och inte kunnat röra på mig... nu har jag ju haft en likadan gravve, inte fått eller kunnat röra på mig och mest varit liggande... så jag lär ju vara ännu fetare den här gången på samma vikt... får börja bygga muskler efter förlossningen och köra promenader och senare jogging. synd bara att det kommer dröja innan jag får komma igång med nån träning...
    Fan va jobbigt. Hur kommer de sig att de dröjer innan du kan börja träna? Känna sig fet är inge skoj
    Åhh va jag vill att tiden fram till jul ska gå fort sen blir de ju massor att hitta på och sen är bebisen här. För dig kommer bebisen tidigare *avis*
  • Licens To Kiss
    jeng skrev 2009-12-01 21:34:44 följande:
    det är ju 8 veckor innan jag kan gå till sjukgymnasten och lägga rätt fogarna. så innan dess är det ju möjligtvis lätta korta promenader eller kanske simning som fungerar öht... jag kan ju hoppas på att det känns bra direkt, och då kanske jag kan göra lite mer... men sist drog jag igång med promenader utan sjukgymnast, och då läkte det ju galet...
    Foglossning måste vara bland de värsta med en graviditet. Jag som har sluppit hitills ska inte ens klaga.
    Jag körde med simning men så åkte jag på UVI så de heter duga. På freda ska jag till vårdcentralen och lämna urin. Är urinet utan anmärkning sätter jag igång och simmar.
  • Licens To Kiss
    jeng skrev 2009-12-01 21:45:34 följande:
    License,vad skönt! Jag hade ju bättre fogar den här gången i början pga hjälp från sjukgymnast. men då hade jag ju mycket sd och förvärkar istället så då fick jag inte röra mig pga det, fick inte ens gå på vattengympa för gravida. sen ballade ju fogarna så det var kanske lika bra....
    Jag tänkte på, har du föräldrapenning nu eller tar du ut från BF-dagen?
  • Licens To Kiss
    Litenkatt skrev 2009-12-01 23:21:29 följande:
    ser att ni pratat lite vikt... har en fråga till er som redan har fått barn:hur många storlekar större blev ni i kroppen efter graviditeten, även om ni gick ner era gravidkilon? har jag förstått det rätt att man blir bredare både i höftena och över bröstkorgen?
    Hela jag blev bredare efter första barnet.
    Vecka 32 (31+4) och 58 dagar kvar till BF. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3