Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

AmandaBrun skrev 2009-12-14 11:29:32 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-14 11:28:19 följande: Dagens roliga gravid-inlägg!Nej det har jag inte märkt nått av faktiskt.
    Hahaha ok måste vara alla hårdmackor jag stoppade i mig igår. Dottern till och med reagerade och sa "men mamma, vad du stoppar i dig hårdmackor"
    Vecka 34 (33+2) med nr 2. Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Jag går inte upp på natten för toabesök. Jäkligt kissnödig på morgonen är jag så jag måste be dottern gå först så jag kan rusa.

• Licens To Kiss
    Iya Akintunde skrev 2009-12-14 11:38:18 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-14 11:34:49 följande: Jag har också pippi på hårdmackor men man fiser som sagt så mycket efteråt
    Ungen fixar inte fibrerna
  • Licens To Kiss

Fy fan så jag gapade på förlossningen. Sa innan att jag ska inte göra de men jag gapade och bråkade om att jag skulle hem, slet bort droppet och hej och hå.

• Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-14 12:28:07 följande:
    Jag har en löjlig fundering. Men det här med amning om natten. Om man ammar liggandes på sidan på natten och råkar somna....är det farligt, kan man rulla över bebisen? Om man somnar när man ammar sittandes på natten kan man råka tappa bebisen då?Hur gör/gjorde ni?
    Jag gick alltid upp med dottern och ammade framför tvn. Somnade oftast sittandes i soffan just för att inte kunna lägga mig på henne och så.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-14 15:14:45 följande:
    Imorgon ska jag på mitt och bebbens sjunde UL. Denna gången ska jag inte glömma att vara kissenödig hihi
    Du ska vara tom i blåsan annars syns inte bebisen. Jag gjorde som alla sa att gå dit med fylld blåsa i vecka 20+ men så fort jag la mig och BM satte på magen sa hon, gå och kissa ut ALLT. Bebisen syndes inte så jag tänkte, va i helvete hur kan de vara tomt i magen.
  • Licens To Kiss
    Licens To Kiss skrev 2009-12-14 15:17:01 följande:
    Du ska vara tom i blåsan annars syns inte bebisen. Jag gjorde som alla sa att gå dit med fylld blåsa i vecka 20+ men så fort jag la mig och BM satte på magen sa hon, gå och kissa ut ALLT. Bebisen syndes inte så jag tänkte, va i helvete hur kan de vara tomt i magen.
    satte maniken på magen..
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-14 15:19:12 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-14 15:17:01 följande: Va? Ok sist jag var där för o kolla så var jag inte kissenödig och då kunde hon inte se hur moderkakan låg nertill, så nu MÅSTE jag vara det. Det var ett krav Och när jag gjorde RUL och va på väg mot toa så stoppade en BM mig och sa att det var bra om man va kissnödig för då såg man bättre. Och nog såg man bebisen bra därinne, min blåsa var sprickfärdig o min BM verkade inte bekymrad över det.
    Konstigt!!
    De var "tomt" när jag var riktigt kissnödig och ändå hade jag känt hur han böka precis innan.
  • Licens To Kiss

Fan va ont de gör när han grejar med knän och armbågar. Får ni ont i huden på magen när era rör sig? Syns varenda rörelse väldigt mycke?

• Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-14 16:26:56 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-12-14 16:23:38 följande: Det gör inte ont, men känns! Har tom fått ett blåmärke vid sidan av magen Det som gjort mest ont för mig hittills är när det hugger och ilar till där nere. Händer inte så ofta dock.
    Inte gör ont och så har du blåmärke. Är du galen
    På mig syns allting utanför kläderna.
Svar på tråden BF Januari :-) del 3