Inlägg från: Licens To Kiss |Visa alla inlägg
  • Licens To Kiss

BF Januari :-) del 3

Jag måste fråga. ibland får jag som mjölksyra som man kan få i bena men jag får de i magen. Jag kommer inte ihåg att jag hade de så med dottern.

Vecka 34 (33+5) med nr 2. Älskar mina fina barn.
  • Licens To Kiss

Nä nu måste jag klaga ännu mer. Min lilla goa bebis håller på med huvet där jag har ont, kraffsar med dom små fingrarna och sparkar mig samtidigt på revbenen. NU går jag och sover ett par timmar. Hoppas att jag är glad då.

• Licens To Kiss
    Aalexandra skrev 2009-12-17 14:32:36 följande:
    Här vart det en liten tjej. En Enya blev det på 3625g (iv36+6) STOOOORA tjejen.Jag vaknade vid kvart över 4 igår morse av att det knäppte till i magen så jag reste mig upp o det rann lite i trosorna. Jag trodde att jag pinkat på mig och skämdes lite smått där i mörkret. Gick på toaletten och när jag reser mig upp märker jag att det droppar ljusrosa vätska på golvet.Ringer fl och hon undrar ifall jag har värkar, vilket jag inte har så då tycker hon att jag kan avvakta och komma in på morgonen/fm.Jag blir nervös o säger till henne att jag helst kommer in på en gång då första förlossningen gick så fort.Så vi ringer mormor som får komma över, kvart i 5 beger vi oss hemifrån, 10 över 5 går mer vatten i bilen och då börjar värkarna bli regelbundna. Sen börjar krystvärkarna och jag får kämpa för att inte krysta ut henne i bilen.Vid halv 6 kommer vi fram till fl och kvart i ligger hon på min mage.En supersnabb förlossning med andra ord. Inget sprucket så jag mår oförskämt bra.Sitter nu hemma med mina 2 döttrar o min man i snöstormen o myser.Ville bara lämna en liten uppdatering.Lilla Enya är fantastiskt vacker och sover just nu på pappas mage. Så jag får väl ta storasyster i famnen o mysa lite..
    GRATTIS!! Mysigt.
  • Licens To Kiss

Jag har ONT i blygbenet även när jag sitter ner. Vill inte gå så här i en månad till. Har dock önskan om bebis den 22.a jan.

• Licens To Kiss

Overall på bebisen.

• Licens To Kiss
    AtroCious skrev 2009-12-17 22:05:41 följande:
    Hon ska alltså ha overall på bebisen.
    Tack! Glömde citera. Overall och ingen åkpåse i babyskyddet på g hem från BB.
  • Licens To Kiss
    AmandaBrun skrev 2009-12-17 22:06:15 följande:
    Ska hon?
    Hehehe
  • Licens To Kiss

Åkpåse i vagnen dock.

• Licens To Kiss

ONDA sammandragningar, är det när man får som magknip och magen är stenhård? De onda sitter bara i magen alltså.

En fråga allihop

• Licens To Kiss

ALLTIHOP!!

Svar på tråden BF Januari :-) del 3