-
Fy tusan! Är det op eller yttre sprängning som gäller?Licens To Kiss skrev 2009-12-21 23:15:05 följande:Jag kommer begära operation direkt efter. De är tänkt att jag ska in på röntgen runt mars nästa år. jag kommer alltså säga att jag har jätte problem så dom får skynda på med operation. De går inte och ha de så här. Kan ju aldrig med mitt normalt låga blodvärde kissa blod som jag gör.
-
Haha.. ja, det var ju lätta saker att undvika... hmm....Licens To Kiss skrev 2009-12-21 23:18:20 följande:Yttre sprängning. De är rå skönt när det är över för de dröjer länge innan de bildas nya. Jag ska egentligen undvika salt, socker, mjölk, koffein och nötter. Alltså de är ju omöjligt.
Jag hoppas såååå att du får hjälp direkt efter prinsen kommit ut så du får leva normalt sen!
Nu ska jag krypa till sängs o hoppas att Bönan låter mig sova lite iaf...
Natti på er tjejer! -
Ojojoj... vad ni skriver!! Det är mkt krämpor nu. Men snart ska vi vara på benen ordentligt allihopa o rusa runt med våra barnvagnar
Var till centrum o shoppade sista 2 julklapparna som är till maken. Han är ledig idag så han tog sonen o guuuud så skönt det var att gå helt själv o shoppa. Köpte små-förpackningar av alla hygiensaker också som jag skall packa i BB-väskan. Köpte amningspump på apoteket, tror jag kastade den jag hade sist...
Hade sammandragningar som var starka som tusan när jag försökte ta mig fram o med bara en knapp knäppt i jackan så var det nog ingen som INTE stirrade på min magge som stack fram under när vi möttes. 2 frågade om jag behövde hjälp, 1 kassörska frågade när jag skulle ha fått o på apoteket sa de att de har öppet i mellandagarna om jag märkt när bebis kommit att jag saknade nåt... Haha.. Känns kanon då att säga att man är beräknad till sista januari, en hel del hakor som hamnar i brösthöjd då.
Nu ska jag göra klart mina sista julkort - att man ska va så duktig o fixa själv... Hade vart klar för länge sen om inte sonen var sjuk den där veckan.
Granen klädde maken o sonen igår o julmaten är i princip färdig, skall handla liiiite ikväll o göra bl a en Jansson osv.
Snart är skiten över till min största glädje!
I dag är jag risig i magen - ordentligt. Har förvärkar/sammandragningar ordentligt o de tar i högt upp i magen o kramar om, trycker neråt o vandrar ner mot ljumskarna.
Hur ska ni alla fira jul??? Blir ni på hemmaplan???
-
Haha... Ja, maken börjar bli sur på mig för att jag säger att jag hoppas jag kommer över nyår - VARFÖR SKULLE DU INTE GÖRA DET??? Får jag till svar hela tiden, han är helt säker på 5/2.... haha...AmandaBrun skrev 2009-12-22 12:52:35 följande:Schatzilein skrev 2009-12-22 12:53:42 följande:Hahaha, jag är också på namnbyte!Annaomasse: Om din bebbe stannar inne till den sista Januari så ska jag döpa om mig till Torkel! Här blir det julfirande hos syrran i Vällingby. Lugnt o stilla med en massa mat Sen på juldagen så bär färden av hem mot Götet igen.
Fast jag kanske inte ska skratta så högt... hmm... tänk om man sitter där då lixom, då är det nog psyket nästa för mig.
Ni skrev om FK o jag var tvungen att kolla in min o de har godkänt min andra sjukskrivning också nu, utan att jag hunnit fundera på det alls. Sen fick jag 2.500 från jobbet jag inte räknat med o nu har jag fått arvode från vår brf också på nära 4.000 som jag heller inte räknat med... Nice!!! O mamma gav mig 2.500 i för tidig julklapp för att jag skulle ha om ngt inträffar...
Fast det finns allt hål att fylla med dessa pengar också... så det blir inget extra lyx för det. Men helre mkt mer pengar än man räknat med än mindre -
Åååååå det är såååå gott!! Tror d är min favvis också!!!Vad tycker ni är godast på julbordet?Jag ser alltid mest fram emot Janssons Frestelse!
AmandaBrun skrev 2009-12-22 12:54:58 följande:Beror ju på hur seriös present du vill ge... ngt skulle nog va skoj att ha var ni än är bara för att uppmärksamma. Ett smycke eller nåt då? Eller vad har han för intressen? Kanske en bra almanacka för 2010... Men som sagt - svårt!Schatzilein skrev 2009-12-22 12:51:36 följande:Någon? -
I morgon ska jag släpa med mig magen, maken o sonen till BM. Ska bli intressant att höra vad mina värden ligger på...
Vad ni snackar mat tjejer undrar vad det kommer av... haha...
Som jag längtar till julmaten!! Är fortfarande rätt anti julen i år men i nu är det inte många dagar tills den är över o allt blir bättre igen
Har vart o shoppat sista julmaten o har såååå mkt förvärkar nu, men känner ingen regelbundenhet så det är nog inte annat än just förvärkar.
Sirling - håller tummarna för dig!!!!
-
??? ska vi alla skriva där nu eller bara de som fått bebisar?väntar4an 2010 skrev 2009-12-22 22:21:07 följande:vi snackade om att starta en bebis-snackis tråd i mitten av dec då många har fått och många som kommer få efter som denna snart skulle ta slut (början av jan ) så jag fixade den tråden nu där vi alla kan snacka bebis/grav och allt annat precis som denna bara annat namn
Vi skulle väl köra denna tills den gick ut o då göra en ny??
Gör mig inget men spelar namnet ngn roll? De flesta är ju ff gravida... -
Jag verkar iofs ändå inte kunna se den...
-
Haha... du är lika vaken som mig dåAmandaBrun skrev 2009-12-22 22:47:33 följande:Ska vi alla hoppa över till den nya tråden då eller?*fattar inte*
-
Sirling - stort grattis till lill-killen!!!!
Om 1 timma ska jag va hos barnmorskan... har fått på mig stödstrumpor nu då jag märkte att jag samlade på mig massa vatten - är heeelt slut efter kämpandet för att få på dem