• Svar på tråden BF Januari :-) del 3
  • Theannapanna
    Underbara ungar skrev 2009-10-13 14:37:00 följande:
    Det är bra med mig nu. Den första och största chocken har lagt sig. Nu går man ju mest o tänker på gamla minnen o så... Pratar minnen med kompisar osv. Det jag vet är att hans lillebror hittat honom i går (mån) död. De flesta av oss misstänker självmord, han började skriva "life sucks" etc på ALLT ca 1 år in i vårat förhållande. Så han mådde ju inte bra, men han va väldigt bra på att mörka det. Vi får väl se om vi får några svar...
    Fy... *kramar igen*
    Min storebror begick självmord o min far hittade honom. Jag är så egoistiskt glad för att inte jag hittade honom. Är hans lillebror vuxen?
    ★ღ Daniel född 080109 ~ Prinsessan beräknad 100131 ღ★
  • Underbara ungar
    Theannapanna skrev 2009-10-13 14:45:48 följande:
    Fy... *kramar igen*Min storebror begick självmord o min far hittade honom. Jag är så egoistiskt glad för att inte jag hittade honom. Är hans lillebror vuxen?
    Han är 23 tror jag...
    Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bulan BF 1oo119
  • Ester W

Underbara ungar jag beklagar sorgen, så hemskt. Kram på dig.

I morgon ska jag på kontroll till BM, ska fråga lite om vaccinationen. Hade tid i dag och på söndag för vaccination, men jag vill ju samspråka lite med BM. Men det lutar nog åt en vaccination för min del på söndag.
    Är det någon som redan har vaccinerat sig?

• vermilion

Underbara ungar:

Men va jobbigt..

Theannapanna skrev 2009-10-13 14:45:48 följande:
    Fy... *kramar igen* Min storebror begick självmord o min far hittade honom. Jag är så egoistiskt glad för att inte jag hittade honom. Är hans lillebror vuxen?
    Vad hemskt. Kan inte ens tänka mig hur det känns..
    ♥ Adam och lillflickan 100101 ♥
  • vermilion
    Ester W skrev 2009-10-13 19:04:58 följande:
    Underbara ungar jag beklagar sorgen, så hemskt. Kram på dig. I morgon ska jag på kontroll till BM, ska fråga lite om vaccinationen. Hade tid i dag och på söndag för vaccination, men jag vill ju samspråka lite med BM. Men det lutar nog åt en vaccination för min del på söndag. Är det någon som redan har vaccinerat sig?
    Jag var nere och vaccinerade mig idag. Ganska mycket folk och en hög med gravida.
    ♥ Adam och lillflickan 100101 ♥
  • Theannapanna

Angående vaccineringen så har jag börjat ledsna nu... måste ju ta ett beslut o kommer inte få svar på de funderingarna jag har innan det är försent för endera eller så jag tror jag tar den där j*a sprutan o så får det bli som det blir...

Är dock inte så mkt för den egentligen...

★ღ Daniel född 080109 ~ Prinsessan beräknad 100131 ღ★
  • johannajois

Underbara ungar skrev 2009-10-13 14:37:00 följande:

Det är bra med mig nu. Den första och största chocken har lagt sig. Nu går man ju mest o tänker på gamla minnen o så... Pratar minnen med kompisar osv. Det jag vet är att hans lillebror hittat honom i går (mån) död. De flesta av oss misstänker självmord, han började skriva "life sucks" etc på ALLT ca 1 år in i vårat förhållande. Så han mådde ju inte bra, men han va väldigt bra på att mörka det. Vi får väl se om vi får några svar...
    Jag beklagar!!
  • johannajois
    Theannapanna skrev 2009-10-13 22:04:18 följande:
    Angående vaccineringen så har jag börjat ledsna nu... måste ju ta ett beslut o kommer inte få svar på de funderingarna jag har innan det är försent för endera eller så jag tror jag tar den där j*a sprutan o så får det bli som det blir... Är dock inte så mkt för den egentligen...
    Jag vet inte heller hur vi ska göra...känner mig velig!! :-S
  • Malin Guinn
    Underbara ungar skrev 2009-10-13 08:35:05 följande:
    Jag fick ett mail i morse... Min första kärlek och första riktiga pojkvän är borta. Allt jag vet är att han är död. Har gråtit en flod trots att det är 7 år sen vi gjorde slut. Har skickat en kondoleans blomma till hans familj. Jag bodde ju mer eller mindre där i 2 års tid och känner ju hans föräldrar och småsyskon. Fy så ruttet!

Jag beklagar verkligen {#lang_emotions_frown}
    Om tva timmar kommer antligen min man hem..fy vad jag har saknat honom..OH sa har han mat med sig till mig kan det bli battre, pussar, kramar och maaat
    {#lang_emotions_heart}
    Har haft en konstig molande vark bitvis under dagen i nedre delen av ryggen och ljumskarna..lite obehagligt..
  • jeng

Gomorron!
    Nu börjar jag dra på mig vatten! Har på 4 dagar lagt på mig nästan 4 kg, och växt ur ALLA mina mammajeans... Jätteroligt. Gick upp ca 20 kg vatten sist, och det började ju ca 3 månader innan bf...
    Ingen mening med att köpa nya jeans heller, för jag lär ju växa ur dom också på direkten... Får köpa några fler leggings eller nåt istället...
    Tyvärr har jag dragit på mig en rejäl förkylning nu också, annars hade jag nog åkt förbi sjukhuset och bett dem kolla trycken och äggvitan... Men jag har inga andra symptom, och de kollade ju förra gravven också och det var aldrig något.. Känner jag av något så åker jag ju såklart in ändå, men nu blir det vila....

Svar på tråden BF Januari :-) del 3