• Svar på tråden BF Januari :-) del 3
  • Euphoria85
    lindaha skrev 2009-10-12 18:45:34 följande:
    Jag har också gjort många, hm få sen nu än så länge har jag gjort 7st än så länge och ska göra minst ett till iallafall
    varför gör du så många ul?
    tvillingarna beräknas komma till oss den 25 januari!
  • Licens To Kiss

Jag har sån halsbränna!!!

Vecka 25, med sonen. Dotter född 2001. Älskar mina barn.
  • Licens To Kiss
    johannajois skrev 2009-10-12 19:43:26 följande:
    Licens To Kiss skrev 2009-10-12 19:42:03 följande: Jaaa...just nu längtar jag till juletider..! Jag älskar känslan man har då, och då är det nära bebis!!
    Jag är inte så förtjust i julen men i år ska jag pynta järnet.
  • väntar4an 2010

åå jul jag älskar julen o stämningen
    men den blir förstörd i förtid med allt på stan =(

• Licens To Kiss
    väntar4an 2010 skrev 2009-10-12 19:55:59 följande:
    åå jul jag älskar julen o stämningen men den blir förstörd i förtid med allt på stan =(
    Ja de är himla jobbigt med alla hysteriska människor
  • lindaha
    Euphoria85 skrev 2009-10-12 19:43:30 följande:
    varför gör du så många ul?
    Jo visst är det mysigt att få se bebisen, eller i ditt fall bebisarna ;)
    Jag håller tummarna för att dina pojkar går upp i vikt som de ska.

Första vul gjorde jag för att kolla hur långt gången jag var då jag åt p-piller när jag blev gravid.
    Andra pga blödning
    Tredje gjordes för att kolla så att bebisen mådde bra då jag testade positivt för borrelia
    Fjärde var rutinul där de upptäckte avvikelser
    Femte var för att en läkare skulle bekräfta avvikelserna
    Sjätte var en återkontroll för att kolla hur avvikelserna såg ut då
    Sjunde var ett könsultraljud

Så många blev de till slut :)
  • Euphoria85
    lindaha skrev 2009-10-12 19:59:58 följande:
    Jo visst är det mysigt att få se bebisen, eller i ditt fall bebisarna ;) Jag håller tummarna för att dina pojkar går upp i vikt som de ska. Första vul gjorde jag för att kolla hur långt gången jag var då jag åt p-piller när jag blev gravid. Andra pga blödning Tredje gjordes för att kolla så att bebisen mådde bra då jag testade positivt för borrelia Fjärde var rutinul där de upptäckte avvikelser Femte var för att en läkare skulle bekräfta avvikelserna Sjätte var en återkontroll för att kolla hur avvikelserna såg ut då Sjunde var ett könsultraljud Så många blev de till slut :)
    ja oj du det var en hel drös det där du!
    tvillingarna beräknas komma till oss den 25 januari!
  • Theannapanna

Jag ska göra mitt 4.de ultraljud på måndag... sen har min BM flaggat för att om jag inte gått upp 6 kilo (totalt) i vecka 30 (tror jag det var) så måste jag göra tillväxt-ultraljud (?????)... Är i vecka 25 nu o är upp 0,8 ca... Men om jag gör ett ultraljud nästa vecka - i vecka 26 o allt ser bra ut o tjejen har vuxit som hon ska - ska jag behöva göra ett tillväxt-ultraljud om 4 veckor då bara för att inte JAG gått upp???
    Tar sin tid att ta sig till sjukhus osv för att få dem gjorda. Visst - skulle det va knas så vill jag ju att de kollar...

★ღ Daniel född 080109 ~ Prinsessan beräknad 100131 ღ★
  • vermilion
    väntar4an 2010 skrev 2009-10-12 19:19:08 följande:
    får vi se om din kommer i tid och blir ÅRETS förstfödda bebis. i tråden men cool om du blev landets försa =) stort *100101*
    Hmm, ja, fast hon får gärna vänta nån dag extra.
    Eller innan jul, bara hon är färdigbakad!
    ♥ Adam och lillflickan 100101 ♥
  • väntar4an 2010
    Theannapanna skrev 2009-10-12 20:08:20 följande:
    Jag ska göra mitt 4.de ultraljud på måndag... sen har min BM flaggat för att om jag inte gått upp 6 kilo (totalt) i vecka 30 (tror jag det var) så måste jag göra tillväxt-ultraljud (?????)... Är i vecka 25 nu o är upp 0,8 ca... Men om jag gör ett ultraljud nästa vecka - i vecka 26 o allt ser bra ut o tjejen har vuxit som hon ska - ska jag behöva göra ett tillväxt-ultraljud om 4 veckor då bara för att inte JAG gått upp??? Tar sin tid att ta sig till sjukhus osv för att få dem gjorda. Visst - skulle det va knas så vill jag ju att de kollar...
    men man brukar väll bara göra tillväxt om det är av-vikelser på sf måttet har aldrig hört attman gör det pga vikten
Svar på tråden BF Januari :-) del 3