ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Ludenben: Här är det oxå Dora på morgonen:)
Min Anton är väldigt yvig i rörelserna o otroligt klumpig!!
Jag vabbar med matilda idag. Hon ska till tandläkaren kl 09.10 o är såååå otålig nu för hon vill åka NU!! Håll tummarna är ni goa att det funkar bra där.. Brukar bli tokigt redan i väntrummet o där inne hos tandläkaren har det aldrig funkat. Har gått på sjukhustandvården innan, men nu vill de göra ett försök här, för det är ju dyrt med remisser in till sjukhustandvården.. hrmm.. Jag sa när jag ringde (förvarnade tandläkaren om hur matilda fungerar så att denne vet hur hon ska bemöta henne o vara beredd på att det inte är ett vanligt barn som kommer) att det aldrig gått att undersöka henne ens, inte ens räknat tänderna. Då säger denna att ja men det står här att hon undersöktes då (datum). Jag sa att : ja men då var hon ju sövd, och i det tillståndet lite mer sammanarbetsvillig;) Oj då, ja det ser jag här nu..
Man undrar ju hur de tänker..
Efter det ska vi iaf in till sjukhuset o ta blodprover för att kolla Valproathalten i blodet så att medicinen är på rätt dos. Sen ska vi om det funkar åka till min systers salong (frisör) o klippa matilda.
Hoppas på en mysig dag på tu man hand med damen:)
Önskar er alla andra oxå en bra dag!!
Ludenben: Försök att vila lite idag..