ADHD mammorna fortsätter att snacka av sig
Välkommen hit!!
Jag har 4 barn varav 3 har NPF. Jag ger alla mina Eye-Q men märker ingen skillnad. Men vågar inte sluta ifall att det är är bättre än vad det isf kommer att bli;)
Välkommen hit!!
Jag har 4 barn varav 3 har NPF. Jag ger alla mina Eye-Q men märker ingen skillnad. Men vågar inte sluta ifall att det är är bättre än vad det isf kommer att bli;)
Ja herregud får de verkligen stänmga av ett barn?? Det är ju skolplikt!!!
Här är det med jobbigt, eller jobbigare kanske jag skulle säga. Har dock inte relaterat det till att julen närmar sig, men det är mkt tjat om det. Kanske är det julen som spökar här oxå..
M har ett hemskt/hemskare humör o sover sämre om nätterna o slåss, hotar o kastar saker. I helgen har hon skrikit 3/4 av all tid. Jag som ska ha alla barnen hemma oxå från 23 dec till 11 januari. Jippi! Hur ska man bara överleva!!? Jag kommer inte utanför dörrarna heller förutom på baksidan där vi har stängsel, men de vill cykla mina små..
Ja vi får ta en dag i taget!
Idag ringde skolsköterskan o min äldsta son hade fått en pinne i huvudet. Jag hämtade honom o vi fick ner till VC o limma ett jack på 1,5 cm o 4 mm djupt. Nu har vi ätit en pizza ihop:) Lite plåster på såren! De tre syskonen är i skolan/dagis så det är bara han o jag hemma
Leonid: Kramar till dig i massor!! Hoppas att ni har ett bra stöd från både instanser o nära o kära. Avlastning?? Se till att ta tag i den biten om ni inte har det!! A o O för orka. Finns ju olika former, avlösare. stödfamilj mm samt utökad tid på dagis!!!