Vi som gör äggdonation ute i Europa
Mycket bra sammanfattat isisisis tack!!
Mycket bra sammanfattat isisisis tack!!
Merlot beklagar verkligen men blev glad att höra att ni fick lite ljusning tack vare samtalet från familjerätten!
Rödluvan grattis till att vara ruvare
Jag måste instämma tycker det är obehagligt att om man tänker högt här i tråden & råkar skriva ngt som uppfattas negativt så kan man plötsligt få massa påhopp, tycker vi som kämpat så här länge kan sätta oss över det.
Vi var ju inne på det tidigare att vi som hänger här är sköra och har varit med om mkt tufft och det sista man behöver då är tjafs på denna viktiga tråden där man hänger! Helt klart kan man skriva att man inte håller med den andre, men vi kan väl vara lite mjukare mot varandra?
Och som isisisis säger allt har ju rätt till sin egen åsikt!
"Make ÄD babies not war"
Oj vad spännande kramiiis nu börjar nedräkningen till ett + förhoppningsvis det låter ju mkt lovande men så kallade jag ju dig för gravid redan när du fick ditt 2-klassiga embryo
Grattis Tjorvar vilka goda nyheter
Kramiiis - ville maken se fotbollen eller
Saknarknytte - du är fullproppad med hormoner och både du och din man bär på både hopp och rädsla, så det är inte konstigt om det kan bli lite urladdningar! Men krama om honom och försök prata med varandra så gott det går!
Estra - det behöver inte betyda ngt negativt, visst det kan vara förtruppen till mens, men lika ofta läser man om dom som blivit gravida och som fick lite bruna flytningar innan testdagen. Man kan ju ha känsliga slemhinnor & lilla embryot kan ha irriterat lite grann när det fäste, inte tappa hoppet ännu men vet hur jobbigt det känns!
Estra jag fick mina grav symptom först på ruvardag 13, så även där är den ena graviditeten inte den andre lik, det är tyvärr bara att uthärda tills det är dags för test.... hoppas för dig!!
Det känns som det blåser plus vindar på tråden!
Grattis Lippa till ditt plus hoppas det växer sig starkare och starkare!
Ja tänk att både Estra och Kramiiis är nära test nu, spännande
Merlot mensen som kommer efter den mensen man får när man inte lyckats anses normal och då brukar man få sätta igång igen!
Gottisen jag tror som Estra att det kan var ditt undermedvetna som spökar för dig och inte låter dig glädjas som du ska pga av oro att ngt kan gå fel, jag tror det kommer lossna mer och mer vartefter du inser att du verkligen är gravid och att det kommer gå vägen, sen är det ju lite att smältat att man skall få tvillingar efter att ha kämpat länge oxå!
Samma råd som ovan till Inis, det är en stor omställning och mkt att smälta och framförallt mkt hormoner som rusar runt i kroppen!
Kikka70 -tack för ditt råd och jag håller med även om det kommer bli svårt... har tänkt samma tankar inför om jag blir gravid igen, men det kommer vara svårt att glädja sig innan man passerat vecka 12 när man varit med om ett sent Ma, men jag lovar jobba på det om jag får chansen
Nalle med blått hus: hoppas det går bra med de souvenirer ni får med er hem tycker det låter mkt romantiskt att åka på bröllopsresa och samtidigt försöka bli gravida, det är ju så det brukar vara fast man brukar inte behöva hjälpa av en klinik... men alla vägar som leder till Rom är bra
Makima - handboll minsann, låter som det blir en stor bebis om den växer på så bra redan under ruvningen... eller kanske är det två??? Det har varit mkt tvillingar här i det sista....