• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Nalle har ett blått hus: STORT GRATTIS TILL {#lang_emotions_plus} då hoppas jag hcg:t växer sig starkare och starkare! {#lang_emotions_sunny}

Väntar otåligt på att få göra FET, hoppas på mitten av November
  • Caribe
    Makima46 skrev 2009-10-29 13:34:23 följande:
    Fick väl en smärre chock idag!!Har fått veta HCG värdet på RD 20. Den låg på 16600!!Jösses! Har bägge fastnat??
    Det vore något det..... spännande!
  • Caribe
    Önskar Er alla en riktigt trevlig allhelgonahelg {#lang_emotions_death}{#lang_emotions_ghost}
  • Caribe

Ja instämmer med Kramiiis det är väl många som skall på sitt första vul imorgon? Jag ser fram emot med spänning att få rapport från er! Jag håller hårda tummar att allt ser jätte bra ut! {#lang_emotions_kiss}

• Caribe

Rödluvan grattis så långt då blir det ännu en spännande vecka nu då

Ester skönt att du grejjade sprutan, jag gillar inte heller sprutor och jag gillade inte hur procren sprutan såg ut... men när man väl tog den så var det ingen fara alls! Faktiskt tog min man den på mig och det var helt smärtfritt

Kramiiis din slemhinna är ju redo, spännande att det snart är dags igen för dig, den här gången skall det funka hela vägen!

Kram Kram

• Caribe

Kramiiis Har du Tele2? Dom har tydligen jätteproblem just nu, därav ingen täckning!

• Caribe

Wow dubbelt grattis till saknarknytte måste kännas helt otroligt

Jag såg en mamma med tvillingar på t-banana idag och hon verkade ha fullt upp, båda grät och hon turades om att fiska upp den ena och gunga den andra i vagnen det såg lite jobbigt ut men det enda jag kunde tänka var, vad underbart det ser ut, det där skulle jag klara snart är du där......

• Caribe

Grattis Estra {#lang_emotions_sunny} och varmt lycka till idag Lippa {#lang_emotions_kiss}

• Caribe

Makima jag instämmer med isisisis jag tror oxå det kommer gå kanon imorgon och jag tror på tvillingar {#lang_emotions_baby}{#lang_emotions_baby}

• Caribe

Låla67 grattis till att ha blivit ruvare, om jag får gissa så kanske det betyder att du fått två stycken 4-celliga av klass 1-2 (vilket isåfall är mkt bra klass & 4 celliga är ju det som det skall vara på återföringsdag 2) - nu hoppas vi på + om två veckor

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa