• Caribe

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Actionvera - jag hade glömt att du hade dom där knepiga frågeställningarna innan du blev gravid, med ingen nedregleringskoll och supersnabb tjock slemhinna, men nu är du halvtid - fantastiskt tycker jag ursch nu blir jag blöt i ögonen igen....

Mens, mens, mens var är du? Komsi komsi komsi...lockar.....
  • Caribe

TJOHO GRATTIS saknarknytte {#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_gravid}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}, vilka underbara nyheter du bjuder på så här på måndag morgonen blir så glad när jag läser om plus, det ger så mkt hopp!

• Caribe

Kramiiis - jodu "skrället" kom igång med buller och bång i lördags har aldrig blivit så glad för en mens nu är det bara att hoppas att den sköter sig till nästa gång och håller sig punktlig från och med nu & att Åbo ger klartecken till FET trots 14 dgrs försening!

Hur är det med dig och din man efter helgen? Hade ju naturligtvis hoppats att du skulle storma in här med ett + besked iallafall, men med så många i frysen med den otroliga kvaliten så är det bara en tidsfråga.... Hoppas ni kunnat bearbeta och stötta varandra i helgen till att få styrka inför nästa försök! Kram vännen!

Väntar otåligt på att få göra FET, hoppas på mitten av November
  • Caribe

Kramiiis - din sambo kanske inser att det bara är en tidsfråga nu och att det är därför han hanterar det bättre och istället fokuserar på att "sätta bo"

• Caribe

Rödluvan STORT grattis vännen {#lang_emotions_sunny}{#lang_emotions_plus}{#lang_emotions_flower}

Stoppade du in en eller två, jag har glömt? Dvs kan det vara twins?

• Caribe

Estra förstår att det måste kännas hemskt och oroligt, men som du säkert läst här i tråden är det många som blödit och det har gått bra ändå! Titta bara på actionvera som störtblödde och med klumpar och allt och det gick bra! Jag håller tummarna vännen! Vila och extra progesteron låter bra! Du har mina tummar!

• Caribe

Estra - fick du 2 embryon tillbaka? Jag fick ju en blödning där det rann ner i toa och det var mitt ena embryo som släppte i början av v.6. Kan det vara så att ett av dina embryon släpper?

Actionvera blödde ju så mkt att hon blödde igenom bindor inom 30 min så visst går det att blöda mkt och det går bra!

Har du ont i magen, smärta är ju ett tecken på missfall!?

• Caribe

Estra så länge du inte har smärtor så finns det absolut hopp, har du bokat in ett vul eller är det för tidigt att se ngt?  Kram vännen!

• Caribe

Estra lycka till i eftermiddag, hoppas det går bra! Håller mina tummar här! {#lang_emotions_heart}

• Caribe

Estra - phu vad skönt - so far so good! Då är det bara att uthärda tills doktorn kan se hjärtljud oxå! Men det låter ju riktigt positivt så långt! Fick du ngt svar på vad blödningarna kunde bero på?

Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa