• LoLiNi

Vi som gör äggdonation ute i Europa

Kunde inte hålla mig och vänta på svaret på hcg-testet! Pinkade på det där överblivna CB-testet och fick ett starkt plus! :D
    Så nu får vi hålla tummarna att det håller i sig och att vi får ett skyhögt hcg tillbaka från doktorn. Så jag slipper jag gå o ta ett nytt blodprov på onsdag!

Jag gör nog som några av de andra och väntar på ytterligare bekräftelse innan jag flyttar mig från ruvare till gravid i listan!

Kramar från en tills-vidare-gravid Låla {#lang_emotions_sunny}

*** gravid - tills vidare ***
  • LoLiNi
    kramiiis skrev 2009-11-16 14:08:09 följande:
    åååh stort jättegrattis låla! så otroligt härligt! glad för din skull!!! och tack för dina ord! KRAMAR!
    Tack, raring! :)
    Var ganska säker på att det skulle bli ett plus på stickan - annars hade jag nog inte vågat testa!

Det här är första gången i mitt snart 42-åriga liv som jag varit gravid! :)
    Känslan är lite svår att få tag i ännu, men jag tror att den kommer bara vi får lite siffror att spela med! ;)

Kramar och peppning till alla!
    Låla

PS. väx o fäst alla donatorembryos, väx o fäst alla donatorembryos, väx o fäst alla donatorembryos! DS.
  • LoLiNi

Tack tjejer! Ni gav mig faktiskt mitt första lyckorus över det hela!
    kramiiis och Caribe - det är er tur nästa gång!

Åh huga vad ni fick mig att böla! Nog är jag gravid alltid... ;)

Supervarma kramar
    Louise

• LoLiNi
    plupp06 skrev 2009-11-16 16:18:19 följande:
    Grattis Låla!!!!!!!!!!!!!!
    Tack Estra!

{#lang_emotions_sunny}
  • LoLiNi
    Makima46 skrev 2009-11-16 17:01:43 följande:
    Grattis Låla, härligt
    Tackar, Makima!

Förresten visst hade du koll på hur man räknar ut vilken vecka man är i? Har försökt att söka men får bara upp hur man räknar vid vanlig graviditet...

Kram dL
  • LoLiNi

Aaahhh, min j-la dator...
    Skickade innan jag var klar... och jag skrev dessutom en helt kokko-signatur... *rolling my eyes*

• LoLiNi
    Rödhåriga tjejen skrev 2009-11-16 18:20:23 följande:
    Grattis, Låla!! Underbart!! Själv har jag precis kommit hem ifrån mitt vul och den här gången fick vi äntligen godkänt av min gyn. Hjärtat slog så fint, så fint!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis! Vilken lättnad!

Tack Makima! Visste att jag kunde lita på dig! {#lang_emotions_smile}
  • LoLiNi

Tack loppa69 och ZXZX!

Om äggen är befruktade 2/11 och insatta 5/11 är det två eller tre dagar som de odlats?
    Två, väl?

Blir alldeles vimsig av alla datum och uträkningar till höger o vänster... ;)

Kramar
    Låla

• LoLiNi

Grattis Carmencita till ruvarstatus! Det ska nog gå bra det där!

Ägg och simmare "presenterades" för varandra den 2/11 och embryosen var 4-celliga vid insättning den 5/11.

Vi stannade några extra dagar - just för att jag inte var säker på hur i form jag skulle vara dagen efter... sen att det inte går några direktflyg från Tartu på lördagar förlängde allt med en dag till! Det var rätt skönt att ha någon extra dag att liksom "landa" i sig själv!

/Låla

• LoLiNi
    kramiiis skrev 2009-11-17 10:19:33 följande:
    carmencita: grattis till ruvning och välkommen in till ångestvärlden jag tror verkligen inte på det här usch blir arg på mig själv som inte vill hoppas, är så negativt inställd att jag blir tokig. borde ju vara glad, jag ruvar ju! istället så sitter jag och kollar vilken klinik jag ska vända mig till sen om inte detta eller resternade FET funkar. grr på mig. RD 7... lång tid kvar till test med minus som stirrar mig i ansiktet.
    Pepp!

*fäst o väx, fäst o väx, fäst o väx* {#lang_emotions_wink}
Svar på tråden Vi som gör äggdonation ute i Europa