Vi som gör äggdonation ute i Europa
mytrouble skrev 2009-10-31 01:15:40 följande:
Ja, det kommer du absolut att få se Makima! Det var nog v 6+2 (RD 28) som jag såg mina två små Låla: Lycka till nu nästa vecka! Det kommer att gå bra ska du se. Försök bara att inte ha kissat på ett tag när ni har ET-tid. Dr Sõritsa blev lite upprörd på mig för att jag inte hade fylld urinblåsa (som han ju sagt till om) - men det gick ju bra ändå... Hälsa Tartu! Kramis: Skönt att du är på gång igen. Jag tror också på dina frysisar! Tänk så många du har - några av dom borde ju ändå ge utdelning - förr eller senare Nalle: Beklagar söta du. Om hCG är på väg ned så har embryot slutat växa. Så du är tyvärr inte gravid längre. Så blev det för mig också vid första ÄDn. Jag fick ett svagt plus, hCG gick upp - men inte så högt - och gick sedan ner igen. Blödningen kommer först när du slutar med medicinerna... Carmencita: Vilken otur. Men precis som kunniga Isis (med lång erfarenhet) och Estra säger, så kan 4 veckor med östrogen tyvärr vara lite väl länge. Det optimala är ca 19 dagar med östrogen innan ET. Om man tar det för länge finns risk för att slemhinnan blir övermättad och börjar släppa. Det märker man isåfall på att det börjar blöda. Så det är jätteviktigt att om du börjar få lite blod innan ETn - att du meddelar kliniken - för då får man ev ställa in ETn. Finns andra som tidigare råkat ut för det här i trådarna och inte sagt till kliniken, eller där kliniken gjort ET ändå - vilket är helt fel. För då kan det inte lyckas. Håller tummarna att det klarar sig ändå för dig!Bette