Lippa skrev 2009-10-28 17:56:12 följande:
Hej tjejer,Nu är jag åter "på benen" efter en lånvarig förkylning med halsont, hosta och två penicillinkurer. Har kikat på era inlägg då och då men själv inte orkat skriva något. Vill passa på att säga GRATTIS till alla er som det har gått bra för !! Själv är jag nu inne i vecka 6, så nästa vecka blir det förhoppningsvis ett lyckat UL. Har börjat få ändrat smak- och luktsinne. Från att tidigare varit en kaffedykare, så smakar det nu helt plötslig - bläää! Tycker att jag blivit lite svullen i kroppen sedan en tid tillbaka, funderar på om det kan på hormonerna. Är det något som ni känner av oxå??
Hej! Skönt att höra att du är bra igen. Jag är i 5+6. Har ömma bröst, svullen och gasig mage plus gråter otroligt lätt. Det stramar en hel del nere vid livmoder området plus att jag är så trött på em och kvällarna. Har mått illa lite varje morgon men idag har det hållt i sig hela dagen och jag mår ingen vidare. Trodde jag skulle spy när min kollega kom in i mitt rum med en kaffemugg. Vill bara gå hem från jobbet. Tur att man är ledig imorgon.
När ska du göra VUL? Vi är 4 st som ska göra den 4/11.
Kram