plupp06 skrev 2009-10-24 11:49:50 följande:
Lite bruna flytningar, men inget färsk blod. Har ju sagt tidigare att jag inte haft några grav symptom alls, var i affärren nyss och fick rusa ut därifrån för jag fick en illamåendes attack. Jag är jätte hungrig men så fort jag ser mat eller tänker på mat så mår jag pyton. I går så blödde jag massvis men idag har jag fått de fösta symptomen som som ens tyder på en graviditet. Jag fattar faktiskt inte vad min kropp håller på med alls, men fnatt har den fått
iaf. Nog om mig om mina symtom, hur mår du själv? Har du hunnit smälta att du fått ett plus?!!!
Skönt att det känns bättre idag Estra
Det där med symtom har jag letat mycket på nätet om.
Eftersom jag själv bara är lätt illamående ibland. Men otroligt känslig för dofter.
Det är fullt normalt att ha det så. Och det är 1/3 av de gravida som blir illamående.
2/3 blir det alltså inte. Även de som blir illamående behöver inte ha det var dag eller ens på morgonen.
Blir som du oftare hungrig men klarar bara att äta lite åt gången annars mår jag pyton och maten smakar inte längre.
Tröttheten håller däremot på att ta över mitt liv. Kan sova flera timmar mitt på dagen när det är helg. Somnar på soffan på vardagarna ibland innan 20.00.
/ Makima